به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 شهریور 90 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1389-11-08
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,328
    سطح
    29
    Points: 2,328, Level: 29
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوست دارم ازدواج کنم راهنمایی میخوام

    با تشکر خدمت تمامی دوستان
    ببینید من که نمی خوام از خانواده همسر آینده ام پول بگیرم یا قرض کنم ، در شهر ما اگر ازدواج کنیم اقوام هدایایی به داماد و عروس میدن و یا پول بعنوان فضل که همونا جمع بشه و وام ازدواج بگیرم من سر 2 سال یقین دارم بهترین زندگی بسازم برای خودم.
    برادرهای من هیچ چیز نداشتن دامادی گرفتن الان خدا رو شکر تمام وسایل و امکانات رفاهی رو دارند بدون اینکه خانواده زن به آنها کمکشان کنند.
    اصلا من خودم نمی پسندم که خانواده زن بخواد کمکم کنه مورد دوم را به خاطر پولش نمی گم که بخاطر خانواده اش و مخصوصا از طایفه پدری ام است چون طایفه پدری من اصل و نصب دار هستند ، مورد اول خود دختر بیشتر می خوامش اما خانواده و طایفه ای نداره و برادر بزرگترم هم از همین حالا با مورد اول مخالفه .بحث من اینه نمی دونم آیا کدوم دختر حاضر به ازدواج با من هست به نظر شما هیچ جور و به هیچ طریقی نمیشه غیر مستقیم نظر شخصی دختر رو فهمید.
    پولدار بودن مهم نیست دوست داشتن طرف برام مهمه
    ممنون از وقتی می زارین

  2. کاربر روبرو از پست مفید pironi تشکرکرده است .

    pironi (شنبه 09 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نداشتن دوست دختر ( تنهایی )
    توسط az90 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 خرداد 96, 18:27
  2. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  3. *یادداشت هایی از یک دوست*
    توسط baran.68 در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 23 آبان 88, 14:54
  4. دوست داشتن چه نشانه هایی دارد؟
    توسط دلداده در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مهر 88, 20:30

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.