سلام
من هم با بهشت موافقم:
به نظرم ؛ اول از همه به نظر میرسه که به خاطر تنهایی یا جدایی تون یا حتی دلایل دیگه ، خیلی حساس و زودرنج شدین. چون واقعاً گریه و سرزنش کردن خودتون کار درستی نیست و واجبه که بیشتر هوای خودتون رو داشته باشید1)احتمالا مایل به رسمی شدن موضوع نیستند
2)نباید بیشتر از این به ایشان و موضوع فکر کنید
3)برای خودتان کاملا قضیه را تمام شده فرض کنید
نکته ی دیگه اینه که تعلل این آقا به نظر دلیل مشخصی نداره ، و شما هم در برابر این رفتار واکنش خوبی داشتین و اصلاً جای سرزنش نداره
ایشون اقدام رسمی نکرده اند و شما هم طبیعتاً نباید به ایشون فکر کنید ، بهتره همونطور که بهشت گفتند فعلاً علی الحساب این موضوع رو تمام شده فرض کنید ، حداقلش اینجوری برای مشکل ِ سردرگمی که خودتون گفتین بهتره








علاقه مندی ها (Bookmarks)