واییییییییییی خدای من
اینجا چه خبره؟ ببین چی شده؟!!!!
![]()
![]()
میدان جنگگگگگگگگگگگگگگگگگ؟؟؟!!!!!! !!!!!!!!!![]()
![]()
دیگه چی؟؟؟
نه از این خبرها نیست!!!!
مادرشوهر من اتفاقا جلوی بقیه خیلی هم از من و خوبیهام تعریف می کنه!!! شما که اون بنده خدا رو نمی شناسید!!!! تازه من خیلی هم توی خونه اونها بهم خوش میگذره!!! میدون جنگ؟؟!!یکم یواشتر!!! چقدر تند می روید!!!
من فقط گفتم مادرشوهرم دوست داره بعضی وقتها نیش می زنه، همین، اتفاقا من هم اون رو همین طوری پذیرفتم! من که نمی تونم عوضش کنم!!!
ولی هنوز هم سر حرفم هستم و به نظز من عروس باید حاضر جواب باشه تا از پس خودش بربیاد!








علاقه مندی ها (Bookmarks)