من یه پسر مجرد را میبینم که مدتی با یه زن رنج کشیده دوست شده و اون از رنج هاش براش گفته و این پسر هم فکر میکنه که یه قهرمانه که خدا اونو قرار داده تا این زن مظلوم را نجان دهد. نه داداش، در انتخاب چند شرط مهم لازم است که شما هیچ کدام را رعایت نکردین:
1) اول باید با عقل انتخاب کنید و بعد احساس خودش بوجود میاد. شما اول بااحساس جلو رفتین.
2) ترحم و ... ممنوع.
مشاوره هم برای طلاق نیست. برای یه انتخاب رشته همه میرناور، اون وقت برای ازدواج نریم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)