سلام
به سلامتی و شادی ؛ ایشالا مبارکه
با اجازه ی سارا خانم ، پزشک تالار ( که استاد من هستند) ؛ من دیدم سارا خانم سرنزدن و جواب ندادن گفتم علی الحساب جواب مختصری در حیطه ی دانسته هام بدم و نگرانیتون رو کمتر کنم. اگه ایرادی داشت ایشون تصحیح میکنن:
اولاً در این شرایط بدترین کاری که میشه انجام داد ، داشتن استرسه! تبریک میگم که بدترین کار رو انتخاب کردین!
دوماً این جملات اشکال علمی دارند:
البته می دونم خیلی مهم نیست چون خونده بودم که در هر ماه احتمال بارداری 30% هست و با گذشت ماههای بیشتر این احتمال بصورت نمایی بالا می ره. و یه زوج سالم که اقدام به بارداری می کنن تا یکسال هم اگه باردار نشن مشکلی ندارن.
تو ماه گذشته خیلی بهم سخت گذشت ... و اینکه دوباره بخوام از اول شروع کنم اذیتم می کنهاین جمله ی yasa درسته:در کل یک ماه که 7 روزش پریودی محسوب می شه فقط 1 روزه که احتمال باردار شدن خانم هست در واقع تخمک خانم فقط 24 ساعت زنده هست.
اونم اينه كه فكر كنم زمان تخمك گذاري 2+-14 روز (12 تا 16 روز) پيش از قاعدگي هست پس در اين زمان احتمال بارداري بيشتره!
راستی خودتون رو آماده کنید ها! بچه خیلی اعصاب میخواد!
بچه همش که این شکلی نیستا :
90% اوقات این شکلیه
تازه اگه به قول تسوکه چهارتا باشن این شکلیه:![]()









) ؛ من دیدم سارا خانم سرنزدن و جواب ندادن گفتم علی الحساب جواب مختصری در حیطه ی دانسته هام بدم و نگرانیتون رو کمتر کنم. اگه ایرادی داشت ایشون تصحیح میکنن:





علاقه مندی ها (Bookmarks)