سلام اقا دیوید عزیز
راهنمایی دوستان خیلی کامل و خوب بود.
به نظرم شخصیت وابسته ای دارید. از نوشته هاتون مشخصه.
مهم تر از جدایی اولتون و پاسخ منفی اون خانم رفتارهای شماست که هیشه با شماست و با هر کسی ازدواج کنی شما و اون خانم و اذیت می کنه.
دیوید عزیز یک مشاور خوب پیدا کن و و به خودت کمک کن تا از این حالتها در بیای.
اون روزی که اومدی و نوشتی به چالش کشوندمش و کلی بیچاره رو اذیت کردم حدس زدم باید جوابشون منفی باشه.
شخصیتتون و روانکاوی کنید و عیب و ایراداش و در بیارید تا اول از همه خودتون اروم باشید بعد یک زندگی اروم هم نصیبتون بشه.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)