سلام و رحمت خدا بر شما همنوع!
خوبی؟!
اوضاع و احوال چطوره؟
میبینم هر روز میای ولی صدایی ازت در نمیاد!
یه ندا بده ببینیم حالات خوبه یا نه؟ زندگی چطوره؟ به لطف خدا بهتر شدی؟ زندگیت روبراه شده؟ یا طبق روال سابقه؟
گهگاهی به دوسال گذشتت فکر میکنم، از لحاظ علم روانشناسی در حدی نیستم که چیزی بگم، امیدوارم دوستان بیان یه کمکی بدن.
ولی 280 تا پست، سر جمع هر پست فکر کردن و جواب دادن و تایپش 5 دقیقه بطوله،سر جمع 24 ساعت میشه.16 هزار بازدید، هم هر کدم یه دقیقه طول بکشه میشه 11 روز!
یعنی هیچ اتفاقی نیفتاد؟
بدرود.





[/size]

علاقه مندی ها (Bookmarks)