سلام دیوید جون
برو ببینش. اینم نظره من. چرا انقدرسخت میگیری . ازدواجه موفق هیچ ربطی به سن و سال نداره برادره من. نترس. یک سال از شوهرم بزرگم ولی زندگی عالی داریم. دختر عمه ام شش سال از شوهرش بزرگه واقعا موفق هستن. یک بار دیدن فکر نمیکنم به جایی بر بخوره . مطمئن باش اشتباهاتی که در مورده قبلی داشتی ایندفعه حتی به طور ناخوداگاه انجام نخواهی داد . این رو مطمئن باش. و موفق تر از قبل خواهی بود.مبارکه برو ببین.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)