سلام مریم جون بزرا یه چیزی رو بهت بگم هیچ وقت به خاطره دل دیگران خودت رو مجاب به انجام کارهایی ندون که اصلا با چیزی که خودت فکر میکنی غلطه و با شخصیت تو جور درنمیاد .به راهیی که انتخاب کردی به چیزی که فکر میکنی درسته فکر کن و همون رو هدف قرار بده و بدون تا زمانی که وقت و زمان انجامه کاری از طرفه خدا نزدیک نشده باشه به هدفت نخواهی رسید پس صبر داشته باش و چیزی رو به اجبار از خداوند نخواه و این رو هم بدون که اگر تیپ و شخصیتت جوری هست که خودت اون رو واقعا قبول داری تغیرش نده چون افرادی هستند که این تیپ و و شخصیت رو حتما قبول دارن عزیزه من. پنچ انگشت یکی نمیشه .نترس تنها هم نمیمونی صبر داشته باش .![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)