دوست عزيز
تا جايي كه من اطلاع دارم بيماري سرطان معمولا ارثي نيست و بيشتر بر اساس فشار ها و استرس هاي زندگي است و اينكه به قول دوستمان همچين فردي هزاران آزمايش انجام داده و انواع مختلف دوا و درمان مي كند و دكتر مي رود
به نظر من بك جاي كار دارد مي لنگد
ارتباطت را هر چه سريعتر قطع كن








علاقه مندی ها (Bookmarks)