با سلامنوشته اصلی توسط blue sky
با تشکر از پیشنهاد شما. بررسی می کنم از نظر فنی اگر مقدور بود انجام می شود.
اما فعلا شما تا اطلاع ثانوی می توانید میزان تشکر از اعضاء را در همان صفحه اول مشاهده کنید:
در مورد رتبه هم می توانیدکسانی که در تعامل با شما پست می زنند یا تاپیکی ایجاد می کنند، از طریق کنترل پنل آنها به رتبه اشان دسترسی داشته باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)