1.1سال بزرگ تره.2دو سطح تحصیلی ازت بالاتره.3وضع مالیشون از شما بهتره.این موارد بلقوه مشکل زا هستن.
توی سنی هستی که انتخابت بیشتر بر مبنای احساساته.فعلن بیکاری.توصیه ی من،تمام تمرکزتو بذاری روی درست و
ادامه تحصیل و پیدا کردن کار.معافی داری؟بعد اگر این دوشیزه بانو ازدواج نکرده بود و شمام هنوز بهش علاقه داشتی
می تونی بری خاسگاری با در نظر گرفتن او سه مورد.
از روابط فعلیت با ایشون بگو.چطور آشنا شدید؟چند وقته؟از احساس واقعیش به خودت خبر داری؟خانوادت در جریانن؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)