گل بی خار سلام
بهت تبریک میگم تصمیم عاقلانه ای گرفتی و البته به موقع!
عزیزم اگه تا حالا تونستی بازم میتونی ، 7 ماه زمان کمی نیست. باز هم مقاومت کن و مطمئن باش خدا هم کمکت میکنه چون تصمیمت درسته
اصلا خودتو بیکار نذار ، با هر وسیله ای که دوست داری خودتو سرگرم کن ، کلاس برو - ورزش کن - تو خونه آشپزی کن - مطالعه کن - فیلم ببین - پارک برو - زود به زود به دیدن دوستات برو - بیا اینجا با همدردهای خوبت درد دل کن و حرف بزن و اگه تونستی کسی رو راهنمایی کن مشکلش حل بشه... و کارهای دیگه از این قبیل
یه هشدار : هیچوقت سعی نکن برای جبران این مسئله و رفع تنهایی و دلتنگی با کس دیگه ای
وارد رابطه بشیکه سودی نداره هیچ ، بیشتر آسیب می بینی.
موفق باشید عزیزم









... و کارهای دیگه از این قبیل
که سودی نداره هیچ ، بیشتر آسیب می بینی.

علاقه مندی ها (Bookmarks)