تنهای بی کس عزیز سلام
به تالار همدردی خوش آمدی
دوست عزیز
آنچه شما از زندگی خود گفته ای تنها گوشه ای از عوارض هست ، با این اطلاعات کم اصل مسئله در ابهامه . لذا تقاضا دارم که قدری روشن تر از تعاملات خود با همسرت که مشکل ساز شده بیان کنی . مثلاً اینکه در چه مواقعی و از چه مسائلی ایشون اعلام نارضایتی می کنند ؟، از چه چیزهایی دلخوری می شوند ؟، نظرش راجع به شما چیه ؟ و چه انتظاری از شما داره ؟
همچنین :
اولین بار برسر چه موضوعی بین شما بحث و درگیری آغاز شد ؟ سهم خود را در ایجاد این وضعیت چقدر و چگونه می بینی ( اشتباهات یا رفتارهایی از شما که باعث یا زمینه ساز این شرایط شده )
منتظر پاسخ و توصیحات بیشتر شما برای راهنمایی بهتر هستیم .
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)