بی رودربایستی نظرنم را میگم:
آدمایی که فکر می کنن خانواده ی شوهرشون یا زنشون
همگی دارن بهش تیکه می اندازن و هیچ کی قدر زحماتش را نمی دونه، به نظر من مشکل خودشونن.

مگه ممکنه که همه با من به شخصه مشکل داشته باشند؟ بابا مگه بقیه بی کارند که بیان به من گیر بدن.
حالا اگه با یه نفر مثلا با خواهر شوهر مشکل دارین، شاید بشه گفت اون مقصره و تازه اون وقت هم با حاضر جوابی نمیشه جوابش را داد. چون راه های بهتری هم هست. البته من با گذشت هم مخالفم.
اگه مشکلتون با همه است که من فکر می کنم خودتون یه ایرادی دارین. اما اگه با یکی مشکل دارین، بگین تا خودم راه کاری بهتون نشون بدم که خودتون بدون توهین کیف کنین.
زن برادرم با زن همسایه اش همین مشکل را داشت و من راهنمایی اش کردم و حالا اون زن رفیق اصلی زن برادرم شده.

هر کدومشون که غذای خوبی درست می کنن برای هم میبرن. دو نفری با هم کلاس نقاشی میرن و ... .
دقت نکردی چی شد؟ دشمن اصلی اش را به دوست اصلی اش تبدیل کردم. چی کار کنیم، ما اینیم دیگه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)