به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 بهمن 89 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1389-10-05
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,971
    سطح
    26
    Points: 1,971, Level: 26
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 76 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهاي حاضر جواب راهنمايي كنن...

    نقل قول نوشته اصلی توسط tesoke
    بی رودربایستی نظرنم را میگم:
    آدمایی که فکر می کنن خانواده ی شوهرشون یا زنشون همگی دارن بهش تیکه می اندازن و هیچ کی قدر زحماتش را نمی دونه، به نظر من مشکل خودشونن. مگه ممکنه که همه با من به شخصه مشکل داشته باشند؟ بابا مگه بقیه بی کارند که بیان به من گیر بدن.
    حالا اگه با یه نفر مثلا با خواهر شوهر مشکل دارین، شاید بشه گفت اون مقصره و تازه اون وقت هم با حاضر جوابی نمیشه جوابش را داد. چون راه های بهتری هم هست. البته من با گذشت هم مخالفم.
    اگه مشکلتون با همه است که من فکر می کنم خودتون یه ایرادی دارین. اما اگه با یکی مشکل دارین، بگین تا خودم راه کاری بهتون نشون بدم که خودتون بدون توهین کیف کنین.
    زن برادرم با زن همسایه اش همین مشکل را داشت و من راهنمایی اش کردم و حالا اون زن رفیق اصلی زن برادرم شده. هر کدومشون که غذای خوبی درست می کنن برای هم میبرن. دو نفری با هم کلاس نقاشی میرن و ... .
    دقت نکردی چی شد؟ دشمن اصلی اش را به دوست اصلی اش تبدیل کردم. چی کار کنیم، ما اینیم دیگه.
    لطفا به ما هم یاد بده شاید بدرد خورد گرچه خداروشکر من تقریبا ازین لحاظ فعلا مشکلی ندارم . چون فوق العاده حاضر جوابم

    بطوری که یکی از همکارام همیشه میگفت خانم ...شما چرا همیشه برای هر حرفی جواب داری؟
    ولی تاحالا به کسی بی احترامی نکردم با جوابام .
    در کل باید طوری جواب بدی که جو متشنج نشه و خدای نکرده درگیری بوجود نیاد.
    گاها جواب و به وقت دیگه موکول کردن اصلا اشکالی بوجود نمیاره.

  2. کاربر روبرو از پست مفید تداعی تشکرکرده است .

    تداعی (چهارشنبه 29 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رهايي از وابستگي(انسان رهايي يافت
    توسط fateme71 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 17:27
  2. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 16:21
  3. تنهايي
    توسط عسل بانو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 22:29
  4. راهنمايي براي شروع تلاش براي فردايي بهتر
    توسط roz_zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 دی 89, 12:45
  5. منو راهنمايي كنيد تنهايي وبي كسي دارد مرا از پادرمي اورد
    توسط تابي در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 87, 09:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.