به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    آقا سیا
    بگو لعنت خدا بر شیطان لعین رجیم!
    بگو توکل بر خدا
    بگو کارم از اول اشتباه بوده چون متوجه نبودم اما حالا بالغتر و عاقلتر شدم و به تبعات این دوستیها پی بردم بنابراین باید برای شخصیت و عقل و احساس و ... خودم ارزش قائل باشم و درست رفتار کنم تا در آینده پشیمان نشم که پشیمانی سودی نداره!
    ببین الان از گذشته پشیمانی و گفتی ای کاش وقتی آدم سرش گرمه بیاد اینجا و ... حالا هم اگه جبران نکنی و ادامه بدی فردا روزی باز همینو میگی که دیگه خیلی خیلی دیر شده

    اگه چیزهایی که گفتم رو بگی و یه کوچولو در موردشون فکر کنی حتما میتونی فراموش کنی مطمئن باش

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده است .

    فرانک1389 (چهارشنبه 29 دی 89)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 91 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-25
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    1,796
    سطح
    24
    Points: 1,796, Level: 24
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 62 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Lightbulb RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    سلام دوستم ميدونم دقيقا چي مي كشي منم با نظر فرهنگ 27 موافقم بهتره كه همين يكبار هر چقدر هم كه سخته از فكرش براي هميشه بيرون بياي و به اون به چشم يه تجربه نگاه كني خيلي چيزاي ديگه تو زندگيت هست كه اگه خوب دقت كني و همين انرژي كه واسه اون دختر صرف مي كني بزاري نتايج درخشاني خواهي گرفت غمباد كه نداره

    غمباد گرفتن نداره مرگ يه با شيون هم يه بارسختيش رو يه بار تحمل كن و براي هميشه از ذهنت بيرونش كن به چشم يه تجربه بهش نگاه كن و انرژي كه صرف اون مي كني صرف چيزاي ديگه كن ببين چه نتيجه بهتري مي گيري

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 اسفند 89 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-27
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,660
    سطح
    23
    Points: 1,660, Level: 23
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    ممنون دوستان واقعا سخته واقعا.یعنی یه قضیه 4-5 ساله رو نمیشه 1 هفته ای فراموش کردم میدونم از این به بعد هر وقت اسمش بیاد یا ببینمش یا حتی موقعی که تو دانشگاه پا بزارم دلم هواشو میکنه اما تقصیر خودم بود با اینکه میدونم حتی الان هم برگرده اب از لب و لوچه راه می افته اما تو وجودم یه جور جدال عقل و احساسه یعنی حالتم یه بی برنامه اس گاهی اوقات عصبی ام گاهی اوقات هم دلسوز و حسرت خور اما لعنت برخودم.
    دلم از این گرفته اخه چرا بدون دلیل ول کرد رو رفت اخه مگه دل نداشت؟شاید من خیلی خوبم بقیه رو مثل خودم میبینم یا شاید هم خیلی احمق و ساده ام.
    میگن تو هر کار خدا یه حکمتی هست حداقل به من ثابت شده شاید تجربه و سودی که از قضیه عایدم بشه خیلی ارزشمنده باشه نمیدونم واقعا تا بحال تو زندگیم انقدر داغون و تنها نبودم

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    سلام به شما دوست عزيزم
    يه سوال دارم
    شما با هم دوست بودين ؟

    اگه هستين جواب سؤالو رو بدين لطفا

  6. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 اسفند 89 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-27
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,660
    سطح
    23
    Points: 1,660, Level: 23
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    سلام دوستان.
    امار نیلوفر رو دراوردم رفتم دنبالش.بللللله خانم با یه پسر دیگه بودن تو 1 ماه اخیر خودم به چشم نمیدیدم باورم نمیشد.
    میگم چه جوری بی مقدمه و هیچی یه دفعه از من دل کند انقدر التماس کردم دلش نسوخت و براش مهم نبود.
    حالا وجدانان بگید این انصافه من هیچی براش کم نذاشتم که اینطور جواب منو داد.شما بگید من باید با این دختر چی کار کنم ؟ من که داغون شدم اما این نیلوفر خانم اگر با چند نفر دیگه اینکار رو بکنه سزای عملش چیه؟برم به پدر و مادرش بگم که انقدر راحت با احساسات و شخصیت یه ادم بازی میکنه
    به خدا تو این 10 روز مرگ رو به چشمام دیدم انقدر ناراحت و غمگین و بی حوصله بودم .عدالت خدا که میگن همینه پس؟

  7. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    کاملن واضح بوده که نفر سوم وسطه یه دختر تا زمانی که دلش به یه نفر دیگه خوش نباشه رابطه رو بهم نمی زنه.

    خیلی برات ناراحت شدم ولی عاقبت این روابط همینه دیگه.

  8. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    سلام

    خب زندگی شکست هم دارد.واقعا متاسفم که این طور به مشکل خوردید.امیدوارم که خدا به شما صبر دهد.ببینید هر کس یک روز بابت کارهایی که کرده جواب می دهد.شما اگر قرار باشد هر کی رو که دیدید خلاف کرد و ... رو خودتون مجازات کنید هم خلاف قانون و مدنیت است و هم دیگر خود نمی توانید زندگی کنید.اگر عقد کرده باشید می توانید از خانوم شکایت کنید و مسیر قانونی طی شود.ولی اگر عقد نکرده اید قانونا حقی ندارید و شما هم نباید دیگر پاپی شوید.

    مملکت درست یا غلط قانون دارد و هیچ کس درست یا غلط حق مجازات کسی را شخصا ندارد.اگر تصمیم به مجازات شخصی و تصویه حساب بگیرید شما هم دست کمی از او نخواهید داشت!

    از آن گذشته.آنچه این وسط از همه مهمتر است الان شما هستید نه مجازات اون خانوم.این زندگی ارزشمند شماست که باید بازسازی شود.این خاطره ی بد باید برای همیشه از ذهن زیبای شما پاک شود تا بتوانید دوباره تشکیل خانواده دهید و یک ازدواج موفق داشته باشید.پس جای فکر کردن به هر چیزی به فکر روح و جسم خود باشید

    هر چه به این موضوع بیشتر فکر کنید تنها کسی که این وسط صدمه می بیند خود شما هستید.پس هر طور شده مثلا با گوش دادن به موسیقی ، تماشا ی فیلم و ... نگذارید که ذهنتان به این موضوع فکر کند.

    ورزش کردن و دوش گرفتن خیلی کمک کننده هستند.مسافرت کردن هم خالی از لطف نیست.قدم زدن در هوای آزاد خیلی لذت بخشه.با مردم درگیر نشوید.اعصاب خودتان را خورد نکنید.یکی دیگر اشتباه کرده شما برای چه اعصابتان را خرد کنید!


    حتما به یک روانشناس (روانشناسان فقط با گفتار درمان می کنند و هیچ دارویی در کار نیست) مراجعه کنید تا این خاطره ی بد را از ذهنتان پاک کند

    به این امید که دوباره طعم خوشبختی را بچشید
    ارادتمند

  9. کاربر روبرو از پست مفید arix تشکرکرده است .

    arix (چهارشنبه 06 بهمن 89)

  10. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 اسفند 89 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-27
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,660
    سطح
    23
    Points: 1,660, Level: 23
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    ممنون دوستان عزیز بابت کلام شیرینتون.
    خیلی دوست دارم بقیه عزیزان هم نظر خودشون رو بگند.اما به قول یه بنده خدایی بهشت و جهنم تو همین دنیاس هر کاری که بکنی اخر یه روز نتیجه اش رو میبینی من مطمئنم این خانم حتی اگر من بیخیال مجازاتش به قول شما بشم جای دیگه ضربه ای خیلی بزرگتر از ضربه ای که به من زد میخوره اگر این دنیا نباشه یه قیامتی هست.ولی در کل که فعلا حالم از همه چی بهم میخوره اگر خود من با کسی اینکار رو کرده بودم میگفتم جزای کارم پس میدم اما من حداقل برای این دختر هیچی کم نذاشتم یعنی عقل ناقص من نمیفهمه که چرا این کارو کرد به خدا .
    درسته حالا فهمیدم اخر این روابط هیچی نیست و اشتباه بوده اما یه اشتباه دو طرفه بوده و اون خانم هم دلش میخواسته اما اگر برگردی به کسی خیانت کنی خیلی نامردیه.حالا اونکه منو میشناخت به قول خودش برای ازدواج بودیم رابطه خانوادگی داشتیم جدا من مات و مبهوت موندم تو از روی هوس و بی رحمی و بی تعهدی رفتی عقلت چرا کار نکرد چرا اخر و عاقبت کارت رو ندیدی.من نمیدونم این دختر دل و رحم و مروت نداره.به اون خدا قسم ازش گذشته بودم اما نمیبخشمش.فقط امیدوارم همون خدایی که عبادتش میکنم یه قدرت به من بده که بتونم با بیخیالی از این حالت بیام بیرون نه ضربه ای به زندگی خودم وارد کنم نه اون.
    در کل دوست دارم فقط داد بزنم

  11. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 تیر 90 [ 14:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-05
    نوشته ها
    349
    امتیاز
    2,831
    سطح
    32
    Points: 2,831, Level: 32
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,381

    تشکرشده 1,389 در 345 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    برای این دختر هیچی کم نذاشتم یعنی عقل ناقص من نمیفهمه که چرا این کارو کرد به خدا .
    درسته حالا فهمیدم اخر این روابط هیچی نیست و اشتباه بوده
    خواهش می کنم دوست من.درکتون می کنم.شما الان در شرایط بدی هستید.سعی کنید به خودتان مسلط باشید.مثل یک کوه جلو مشکلات قرار گیرید.

    اینکه این خانم چرا این کار رو کرده شاید دلیلش یک اشتباه بزرگ بوده.

    ماهی ای که دریا را دیده هرگز دلش به یک حوض آب خوش نمی شود

    اون خانم بدبخت تا آخر عمر با هر کس که آشنا شود او را با شما مقایسه می کند و حسرت می خورد.او به شما ضربه ی بزرگی زد.ولی خودش برای همیشه چوب این رفتار نسنجیده را خواهد خورد


    شما به جنبه ی خوب قضیه نگاه کنید.بر فرض که شما با این خانم دوست نمی شدید و در عوض ازدواج می کردید.اون وقت چه؟

    فکر می کنید چیزی تغییر می کرد؟!بله تغییر می کرد.همه چیز دوبرابر افتضاح تر می شد.آدم که همون آدمه.برای اون خانم ازدواج کرده یا دوست فرقی نمی کند.او آدمی پایبند هرگز نخواهد بود

    این وسط اگر ازدواج می کردید فقط بیشتر خودتان را بدبخت کرده بودید .



    شاد باشید



  12. کاربر روبرو از پست مفید arix تشکرکرده است .

    arix (پنجشنبه 07 بهمن 89)

  13. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: رابطه ای در استانه نابودی کمک کنید

    اینطور قضاوت کردن درست نیست.شاید اگر ازدواج می کردن خانم به تعهدش پابند می موند.الآن که با یکی دیگه رفته

    چون تعهدی نداشته.

  14. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 07 بهمن 89)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.