آقا سیا
بگو لعنت خدا بر شیطان لعین رجیم!
بگو توکل بر خدا
بگو کارم از اول اشتباه بوده چون متوجه نبودم اما حالا بالغتر و عاقلتر شدم و به تبعات این دوستیها پی بردم بنابراین باید برای شخصیت و عقل و احساس و ... خودم ارزش قائل باشم و درست رفتار کنم تا در آینده پشیمان نشم که پشیمانی سودی نداره!
ببین الان از گذشته پشیمانی و گفتی ای کاش وقتی آدم سرش گرمه بیاد اینجا و ... حالا هم اگه جبران نکنی و ادامه بدی فردا روزی باز همینو میگی که دیگه خیلی خیلی دیر شده
اگه چیزهایی که گفتم رو بگی و یه کوچولو در موردشون فکر کنی حتما میتونی فراموش کنی مطمئن باش![]()








سختيش رو يه بار تحمل كن و براي هميشه از ذهنت بيرونش كن به چشم يه تجربه بهش نگاه كن و انرژي كه صرف اون مي كني صرف چيزاي ديگه كن ببين چه نتيجه بهتري مي گيري

علاقه مندی ها (Bookmarks)