خانومی من تاپیکتو خوندم درسته بیشتر نیاز داری ولی سعی کن خودتم کمی قانع کنی.
بهر حال بنده خدا با همه حسنهایی که گفتی این اخلاقو داره زیاد سخت نگیر خانومی.باور کن خیلی ها حسرت زندگی مثل شمارو میخورن.
ببین تو فرزندتو چقدر دوست داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟میدونم انقدر که میخای بدون اون دنیا نباشه.الان که بچه اس بخاطر شیرین بودن رفتاراش روزی صددفعهقربون صدقه اش میری.ولی آیا وقتی بزرگ شد بازم مثل بچگیهاش لوسش میکنی . خوب معلومه نه
شوهرتم با خودش حتما این فکر و میکنه که من دوسش دارم و بهشم حالا چندبار گفتم و تازه اگه دوسش نداشتم باهاش زندگی نمیکردم !
متاسفانه بعضی مردا اینجورین و جالبه اینه واقعا آدمهای خوب و خانواده دوستی هستن.
عزیزم قدر زندگیتو بدن وحساس نباش
منظورم از مثال بچه به شوهرت این بود که اون اون اوایل مثلا نامزدی و اوایل ازدواج گفته الان دیگه لزومی نمیبینه
منظورم از مثال بچه ببا شوهرت این بود که اون اون اوایل مثلا نامزدی و اوایل ازدواج گفته الان دیگه لزومی نمیبینه









علاقه مندی ها (Bookmarks)