دوست گرامی شکی نیست که ازدواج امر مهمی است و سفارش شده ولی اگر بخواهیم موضوع ازدواج موقت را با چشم باز بررسی کنیم میبینیم ضررش از فایدش بیشتره......
شما از یک طرف میفرمایید صیغه برای رفع نیاز جنسی خوبه، از طرف دیگه میفرمایبد برای آشنایی بیشتر ؟!!!
تصور کن که به طور متوسط هر دختر مثلا حدود 2-3 بار قبل از ازدواج صیغه کنه و به قول شما هم نیاز جنسیش برطرف بشه هم طرف رو بشناسه
آیا
ا-خانوادها اجازه میدن؟
2-مرد ایرانی غیرتش قبول میکنه؟ (شوهر آینده)
3-آبرو و احساسات چی میشه؟
و...
که قبلا در تاپیک های متعددی در موردش بحث شده
میخواستم سکانس آخر رو بنویسم ولی نتونستم.................









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)