سلام دوست عزیز
عمیقاً احساستون رو درک و با شما همدردی می کنم ، چون احساسات خودم هم قربانی موردی مانند شما شد...در واقع
بعد از خوندن ماجرای شما، یک بار دیگه داغ دلم تازه شد!
خیلی تلخه که یک نفر بی منطقی و دمدمی مزاج بودن خودش رو با بهانه های اینچنینی، پوشش بده و راحت و بدون عذاب وجدان دل طرف مقابلش رو بشکنه....و تازه منطقش هم این باشه که خواست خدا این بود!
امیدوارم شما هم مثل من به این ماجرا فقط به چشم تجربه و درس نگاه کنید و خدا هم به شما کمک کنه تا بتونید هرچه
زودتر تلخی های این ماجرا رو فراموش کنید....هر چند که میدونم خیلی سخته! اما به رحمت خدا امیدوار باشید که همیشه با شماست...





تا به خوشحالیت حسادت کنند ، غمگین نباش
که ازت فرار کنند...اعتنا نکن تا حسرتت را بخورند
...محتاج نباش تا برات ناز کنند
.

علاقه مندی ها (Bookmarks)