نقطه سر خط
به نظر من مرد بودن را انتخاب کن به هزارو یک دلیل
تو فردا می خوای ازدواج کنی نه؟
به نظرت کدوم مردی با ازدواج می کنه اگه دختر باشی و زندگیتو بش بگی
اما اگه مرد باشی آخر سر یکیو پیدا می کنی
حرفامو بی غرض می گم
حس مادریو می خوای چکر یا صدای پرنده ها رو
اگه بخوای تا 1 شب بیرون باشی
به نظرت یه زن می تونه؟
نه نمی تونه
فردا می خوای کار کنی
یه مرد حقوقش بیشتر در همه جهان
زن بشی که چی بشه
از محدودیت خوشت می یاد







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)