یه ضرب المثلی هست که یه سنگ می افته تو یه چاه، هزار تا عاقل نمی تونن درش بیارن.
حکایت کار این خانمه. هرچی فکر می کنیم، نمی دونیم بالاخره باید بگه، نگه؟ کی بگه؟ چقد بگه؟ چه جوری بگه؟
مرضیه جان لطفا این جواب را به دوستتان منتقل نکنید. فقط خواستم بگم سوال سختیه. البته سوال آسونه، جوابش سخته!
یه ماه دوستی در حد حرف زدن که گفتن نداره. یا اونقد مهم نیست که بخواد بگه بعدا می گم. اگرم بگه یه ماه دوستی با این مساله همراهش بوده که مفهوم خیلی جالبی نداره. اگه بگه که خانواده در جریان نیستند که دیگه اصلا جالب نیست!! پنهانی بودن قضیه خرابش کرده. اگه خانواده در جریان بود خیلی راحت می شد مطرحش کرد.
به کدوم پسر بگی من بدون اطلاع خانواده ام عقد کردم بهت میگه چه خوب؟!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)