
نوشته اصلی توسط
فرانک1389
البته نمازهام مثل همیشه اول وقته و نماز شب هم مد تیه هر شب میخونم
مامانم اينا...

به فرانك1389 حسوديم شد! نماز شبش هم ترك نميشه من نمازاي معموليم هم به زور ميخونم و همش حواسم پرته...
اگه گيرت بيارم خفت ميكنم!
همين شما بچه مثبت ها هستيد همش حواس خدا رو به خودتون معطوف ميكنيد خدا ديگه به ما هيچ توجهي نميكنه!
يه جايي خونده بودم:
"
خداوند تنها معشوقي است كه عاشقان او به هم حسادت نميكنند"
فكر كنم اين جمله هم مثل بقيه ي جملاتي كه به زور خواستند تو مغزمون فرو كنند همچين پروپايه ي درستي نداره! :D چون من به فرانك1389 حسوديم شد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)