به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 56
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط nazi.juje
    بچه ها تو رو خدا واسم دعا کنین امتحانم رو خراب کردم

    ای خدای مهربون کمکم کن هیچ بزرگی جز تو نیست
    nazi جان چه امتحانی؟ دانشگاه؟ اگه آره دانشجویی که امتحانشو خراب نکنه که دانشجو نیست..
    من که یکی یکی دارم همه امتحانا رو خراب می کنم....
    اینا که شوخی بود ولی..چشم دعا می کنیم که همه چی روبراه شه.........
    نگران نباش...خدا هست......


  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389
    البته نمازهام مثل همیشه اول وقته و نماز شب هم مد تیه هر شب میخونم
    مامانم اينا... به فرانك1389 حسوديم شد! نماز شبش هم ترك نميشه من نمازاي معموليم هم به زور ميخونم و همش حواسم پرته...
    اگه گيرت بيارم خفت ميكنم! همين شما بچه مثبت ها هستيد همش حواس خدا رو به خودتون معطوف ميكنيد خدا ديگه به ما هيچ توجهي نميكنه!

    يه جايي خونده بودم:
    "خداوند تنها معشوقي است كه عاشقان او به هم حسادت نميكنند"

    فكر كنم اين جمله هم مثل بقيه ي جملاتي كه به زور خواستند تو مغزمون فرو كنند همچين پروپايه ي درستي نداره! :D چون من به فرانك1389 حسوديم شد.


  3. کاربر روبرو از پست مفید yasa تشکرکرده است .

    yasa (چهارشنبه 22 دی 89)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 14:06]
    تاریخ عضویت
    1389-8-22
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    2,288
    سطح
    28
    Points: 2,288, Level: 28
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    [size=large]پروردگارا به من كمك كن تا بتوانم همچون تو ستارالعيوب باشم.
    پروردگارا به من كمك كن تا بتوانم همچون توبخشنده باشم.
    پروردگارا به من كمك كن تا بتوانم همچون تو صبور باشم.
    پروردگارا به من كمك كن تا بتوانم همچون تو رئوف باشم.


    [size=medium] [size=xx-large]الهم عجل لوليك الفرج
    [/size]
    [/size][/size]

  5. کاربر روبرو از پست مفید ترنم جون تشکرکرده است .

    ترنم جون (چهارشنبه 22 دی 89)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 آذر 91 [ 14:52]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    2,345
    سطح
    29
    Points: 2,345, Level: 29
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 96 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    يه جايي خونده بودم:
    "خداوند تنها معشوقي است كه عاشقان او به هم حسادت نميكنند"

    یاسا چه جمله قشنگی .فوق العاده است تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم::
    خدای مهربون قربونت بشم که همه اینقدر دوست دارن .

    [size=x-large]بچه ها دیروز که از امتحان اومده بودم خیلی گریه کردم اینقدر گریه کردم که سرم داشت میترکید بعد یه دفعه به خودم اومدم گفتم واقعا ارزش داشت که گریه کنی اونوقت بود که یه احساس قشنگی اومد تو دلم و گفت

    عزیزم گریه نگن خودم کمکت میکنم. بچه ها شما هم واسم دعا کنین خدا به حرفای شما مهربونا گوش میده




    یاسای عزیز چه بسا دوست عزیزمون فرانک در نامز شبش حواسش پرت بشه این حسادت نیست این توفیقیه که خدا بهش داده تو هم اگر تلاش کنی توففیق پیدا میکنی خدا هیچ وقت
    [color=#FF0000] بین بنده هاش فرق نمذاره

    راستی بچه ها من دانشجویم ولی مثل بچه ها گریه کردم

  7. کاربر روبرو از پست مفید nazi.juje تشکرکرده است .

    nazi.juje (چهارشنبه 22 دی 89)

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasa
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389
    البته نمازهام مثل همیشه اول وقته و نماز شب هم مد تیه هر شب میخونم
    مامانم اينا... به فرانك1389 حسوديم شد! نماز شبش هم ترك نميشه من نمازاي معموليم هم به زور ميخونم و همش حواسم پرته...
    اگه گيرت بيارم خفت ميكنم! همين شما بچه مثبت ها هستيد همش حواس خدا رو به خودتون معطوف ميكنيد خدا ديگه به ما هيچ توجهي نميكنه!

    يه جايي خونده بودم:
    "خداوند تنها معشوقي است كه عاشقان او به هم حسادت نميكنند"

    فكر كنم اين جمله هم مثل بقيه ي جملاتي كه به زور خواستند تو مغزمون فرو كنند همچين پروپايه ي درستي نداره! :D چون من به فرانك1389 حسوديم شد.

    سلام یاسا جونم
    چرا انقد ناراحتی عزیز؟ گلم به فرانک بدبخت حسودی نکن که اینا که گفتم تنها سرمایه هایی هستن که دارم نگران نباش خواهر جون خدای عزیز حواسش به همه هست مخصوصا به تو که به خاطر یه خورده:P کاهلی تو عبادت انقد سرو صدا راه انداختی و فرانک بدبخت رو میخوای خفه کنی

    یاسا جون حق با نازی جونه
    تنها ظاهر اعمال مهم نیستند بلکه باید در عمل به کار گرفته بشن و ما برای اینکه بدونیم تا چه حد اعمل خوبمون مورد رضای خدا قرار گرفته باید میزان دوری از گناه رو توسط خودمون دقت کنیم


  9. 2 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (جمعه 24 دی 89)

  10. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    خداجونم سلام

    بازم منم، فرانک!

    وقت که داری دوست من، مگه نه ؟میخوام باهات حرف بزنم، دلم پره خدا جون، به حرفام گوش میدی ؟



    یا مونِسَ کُلِّ وَحید...نذار تنها بمونم، من از تنهایی میترسم! تنهایی فقط شایسته توه خدای خوبم.

    یا مَوضِعَ کُلِّ شَکوی...دردمو به کی بگم جز تو ؟از رنج و سختی به کی شکایت کنم جز تو ؟وقتی دلم میگیره و کسی یا چیزی آزارم میده جز خودت به کی میتونم شکایت کنم عزیزم ؟

    یا غَفّارَ الذُّنوب...از سر تقصراتم بگذر خداجون ،هرچی ندارم این یکی رو خوب دارم، گناه رو میگم خدا.از این لحاظ بارم سنگینه و کمرمو خم کرده به دادم برس خدا.

    یا حَبیبَ مَن لا حبیبَ لَه...خدا جونم دوستان زیادی دارم مثلا تو همین تالار همدردی ..اما بهترینشون خودتی خدای خوبم .میدونم دوستانم ناراحت نمیشن از این حرفم چون خودشون هم دوست دارن
    .
    یا عِمادَ مَن لا عِمادَ لَه...ای تنها تکیه گاهم،جز تو کسی رو ندارم که بهش تکیه کنم و مطمئن باشم که روزی پشتمو خالی نمیکنه.خدایا هموامو داشته باش.

    یا مِفتاح...کلید حل مشکلاتم دست توه خدای عزیزم، قفل دست هرکی باشه مهم نیست مهم اینه که کلید دست توه.با کلیدی که دستته گره از کارم باز کن خدا

    یا رزّاق ...به قدری که نیازم برطرف بشه بهم روزی بده، به قدر کفایت که نه محتاج غیر تو باشم ونه مغرور به مالم،به نامرد محتاجم نکن خدا

    یا کافِی...تو برام کفایت میکنی، تورو داشته باشم کافیه خدا ..رهام کنم

    یا کاشِفَ الکُروب...غم و اندوه رو از کل بنده هات بگیر از منم بگیر خدا،دل تمام بنده هاتو شاد کن دل منم شاد کن.از اندوه و غصه و پریشان حالی به خودت پناه میبرم، غمهامو ازم بگیر خدا

    یا راحِمَ ا لمَساکین...مسکین و درمانده و فقیر و بی چیزم خدا، دستام خالیه ،گدای درگاهتم ، به دستای خالیم رحم کن خدای رحمان
    .
    یا عَلّام القُلُوب...پروردگارا! از دلم خبر داری،رازهامو میدونی،از آشوب دلم آگاهی ، خدایا دلمو آرام کن.

    خداجونم مثل همیشه چاپلوسی کردم، همه اینا رو گفتم تا درد اصلی دلمو بهت بگم .میدونم که میدونی اما بگم سبک میشم .
    خدای خوبم میدونم اینجا فقط باید از دلتنگیمون واسه خودت حرف بزنیم اما اخه من دلم واسهکی دیگه هم تنگ شده

    دلم براش تنگ شده، خیـــــــــلی زیاد.چکار کنم ؟
    عزیزم چرا تو این دنیای بزرگ تو این همه آدم من باید اونو دوست داشته باشم که نمیشه؟؟؟
    یعنی واقعا نمیشه ؟هیچ راهی نداره ؟پارتی بازی هم نمیشه کرد ؟
    اگه راه نداشت و نداره پس چرا ...چرا گذاشتی مهرش به دلم بشینه ؟
    من تاحالا، این همه سال در قلبمو به روی کسی باز نکرده بودم .خیلی مواظب بودم کسی به قلبم راه پیدا نکنه اما حالا یکی موفق شده کلید قلبمو ازم بگیره...اما راهی نیست که مال من باشه.چرا خدا ؟ چرا ؟

    [b]خدای خوبم بقیه اش بمونه بعداً انشاء الله البته اگه بهم فرصت بدی! آخه تالارهمدردی قوانینی داره که یکیش طولانی نشدن پستهاست هرچند من اکثرا رعایت نمیکنم همونطوری که خیلی از دستورات تو رو رعایت نکردم.
    پس تا بعد میبینمت خدا...[/
    b]

    مزاحم همیشگی : فرانک








  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 آذر 91 [ 14:52]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    2,345
    سطح
    29
    Points: 2,345, Level: 29
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 96 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    خدا جونم تو اگه نبودی من چیکار میکردم الهه عشق

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 آذر 91 [ 14:52]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    2,345
    سطح
    29
    Points: 2,345, Level: 29
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 96 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداجونم دلم واست تنگ شده چیکارکنم؟

    فرانک جون واسه عشق های زمینی التماس نکن ممکنه صلاحت نباشه به خدا توکل کن اگه صلاحه وگرنه اصرار نکن

  13. کاربر روبرو از پست مفید nazi.juje تشکرکرده است .

    nazi.juje (شنبه 25 دی 89)

  14. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1388-12-05
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    2,973
    سطح
    33
    Points: 2,973, Level: 33
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 167 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question | خیلی‌تنها

    سلام دوستان
    اگه میشه من رو هم توی دعاهاتون فراموش نکنین
    نزدیک 9 روزه که کارم ناجور گیر کرده و ...

    فقط التماس دعا دارم

  15. کاربر روبرو از پست مفید خیلی تنها تشکرکرده است .

    خیلی تنها (جمعه 24 دی 89)

  16. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: | خیلی‌تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط خیلی تنها
    سلام دوستان
    اگه میشه من رو هم توی دعاهاتون فراموش نکنین
    نزدیک 9 روزه که کارم ناجور گیر کرده و ...

    فقط التماس دعا دارم
    هیچ زمستانی ماندنی نیست....حتی اگر تمامی شب هایش یلدا باشد...نگران نباش...
    خدا هست...


  17. کاربر روبرو از پست مفید raha تشکرکرده است .

    raha (شنبه 25 دی 89)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.