به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1388-12-05
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    2,973
    سطح
    33
    Points: 2,973, Level: 33
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 167 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    6 | خیلی‌تنها

    سلام
    دوستان (بلواسکای و تسوکه) جواب های خیلی خوبی دادن
    من با نظر آسمان آبی موافقم

    راستی در راستای تأیید جوابهای دوستان ، نتیجه‌گیری ِ این تاپیک رو هم مطالعه کنید:
    خواستگاری دختر از پسر

    دوست خوبم ؛ موفق باشین

    بنظر من بهتره اینکار رو انجام ندی چون؛

    1- طبیعت مردها اینه که دوست دارن انتخاب کنن و نه اینکه انتخاب شوند و ناخودآگاه به سمت دخترانی کشیده می شوند که انتخابشان کرده باشند.

    2- فرضا و در بهترین حالت با هم ازدواج کردید، اینرا به شما قول می دهم که در آینده بارها و بارها بابت این موضوع بر سر شما منت گذاشته و به رختان می کشد.

    3- اگر مردی قصد ازدواج با شخصی را داشته باشد، مطمئن باش که خودش اقدام می کند.

    به هرحال بنظرم شما بدون اینکه چیزی به زبان بیاورید، کمی روی خوش به ایشان نشان دهید و از طرفی هم بگونه ای از این موضوع که خواستگار دارید و به ازدواج فکر می کنید، مطلعش کنید. فکر می کنم در اینصورت اگر به شما بابت ازدواج فکر کرده باشد، خودش اقدام کند.

    در ضمن خواستگارانتان را هم بررسی کنید و بیجهت از دستشان ندهید. چراکه ممکن است شخصیت همکارتان در قالب همکار بسیار متفاوت از شخصیت او در قالب همسر باشد.
    خانم نازنین
    پس اگه شرایط کاری و محیطی تون اینطوریه ، به نظر من هم شما اصلاً پیش قدم نشین
    ببینین ؛ اغلب توی این تالار به آقایون گفته میشه در مواجهه با خانوم ها فقط جواب رو بشنون و به دنبال تغییر جواب اون خانوم نباشن چون این حق مسلم اون خانومه و بالعکس به خانوم ها گفته میشه فقط به آقایونی فکر بکنن و جواب بدن که اقدام (مناسب ، رسمی و طبق اصول و...) کرده باشن
    پس خواهر خوبم ، به نظرم ترجیحاً تنها راه حل شما مورد شماره‌ی 3 بلواسکای هست - ضمناً شما که خودتون گفتین الحمدلله خواستگارهای خوب و مناسبی دارین ، پس چرا به کسی فکر می کنین که اقدامی نکرده؟
    به عنوان یه پسر ازتون میخوام این جمله رو همیشه در تصمیماتتون مدنظر داشته باشین: "اگر مردی قصد ازدواج با شخصی را داشته باشد، مطمئن باش که خودش اقدام می کند"

    دقت کنین مورد شماره ی 2 بلواسکای به معضل خیلی خیلی مهمی توی جامعه ی ما اشاره میکنه که متأسفانه به فراوانی در جامعه مون وجود داره و ما نمی بینیمش(حتماً در تصمیماتتون اینو مدنظر داشته باشین تا خدای نکرده دچار مشکل نشین)

    آرزوی هرآنچه به صلاحتونه رو براتون دارم | موفق باشین

  2. 5 کاربر از پست مفید خیلی تنها تشکرکرده اند .

    خیلی تنها (چهارشنبه 22 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.