مرسی از حرفای قشنگت عزیزم امیدوارم که شما هم همیشه موفق باشی در پناه همون خوب مطلق....منم همینطورم الانم یه دوست بیشتر ندارم و همدیگرو واقعا دوست داریم اما من منظورم بیشتر عموم جامعس نه دوستانم دوستانم اتفاقا خیلی دوستم دارن والبته این منم که با همشون نیستم چون به قول خودتون فقط با کسایی هستم که نقاب ندارن.....اما آدمای تو جامعه اونایی که به نوعی باشون در ارتباطیم بذار اینطور بگم تو مطلب اولم آورده بودم اما گویا درست منظورم نرسیده گفته بودم از خوشکلی و این حرفا این چیزا واسه همجنسای خودمون خیلی مهم نیست بیشتر تو جنسای مخالفه که مهم میشه من زشت نیستم اخلاقم هم سر تقریبا تو جامعه و یه جورایی همه کاره دانشگامون هم هستم یعنی هرجا میرم به نوعی تکم چه از لحاظ ارتباط اجتماعی و چه از لحاظ تو چشم بودن اما تعجب من از همینه چه اشکالی تو کاره که آقا پسرای گلمون!!
....ای بابا...خودمم دیگه بدم میاد ازین حرفا اینقد راجع بش فکر کردم حس می کنم دارم دیوونه میشم........اصلا بیخیالش میسازیم باش مرسی از همدردیتون دوستتون دارم...
نوشته اصلی توسط hamishetanha
سلام آره شیدا جان زیااااااااااااااااااااااا اااااااد شده اتفاقا من خیلی زیادی هم خودمو دوست دارمبم میگن خودشیفته به خاطر همینه که میگم نمیدونم کجای کار ایراد داره همه چیزایی که میگید یا دوستان گفتن همش تست شده همشو انجام میدم دادم نمی دونم اشکال از کجاست واقعا!!!! گیج شدم!!!!!
نوشته اصلی توسط شیدا حاتمی
این احتمال بیشتر میره که همش توهم باشه!!!!:R
نوشته اصلی توسط Barunak








منم همینطورم الانم یه دوست بیشتر ندارم و همدیگرو واقعا دوست داریم اما من منظورم بیشتر عموم جامعس نه دوستانم دوستانم اتفاقا خیلی دوستم دارن والبته این منم که با همشون نیستم چون به قول خودتون فقط با کسایی هستم که نقاب ندارن.....اما آدمای تو جامعه اونایی که به نوعی باشون در ارتباطیم بذار اینطور بگم تو مطلب اولم آورده بودم اما گویا درست منظورم نرسیده گفته بودم از خوشکلی و این حرفا این چیزا واسه همجنسای خودمون خیلی مهم نیست بیشتر تو جنسای مخالفه که مهم میشه من زشت نیستم اخلاقم هم سر تقریبا تو جامعه و یه جورایی همه کاره دانشگامون هم هستم یعنی هرجا میرم به نوعی تکم چه از لحاظ ارتباط اجتماعی و چه از لحاظ تو چشم بودن اما تعجب من از همینه چه اشکالی تو کاره که آقا پسرای گلمون!!
....ای بابا...خودمم دیگه بدم میاد ازین حرفا اینقد راجع بش فکر کردم حس می کنم دارم دیوونه میشم........اصلا بیخیالش میسازیم باش مرسی از همدردیتون دوستتون دارم...
مگه مشكل از خداست؟؟




علاقه مندی ها (Bookmarks)