من فکر میکنم همش توهمه که فکر میکنید کسی دوستتون نداره ، از کجا فهمیدین؟ دوستاتون خودشون گفتن ؟
خیلی وقتا خیلی ها آدمو دوست دارن و ابراز نمیکنن ، من خودم خیلی مامان بابامو دوست دارم ، همیشه تو دلم قربون صدقشون میرم اما تا حالا ابراز نکردم ، شاید به نظر اونا من علاقه ای بهشون ندارم (چون گاهی حرفشون رو گوش نمیدم)
یا گاهی وقتا دلم واسه دوستام لک میزنه اما بهشون چیزی نمیگم.....
همه که قادر نیستن احساسشونو ابراز کنن و این درست نیست که فکر کنیم اونا دوستمون ندارن ، با این توصیفی که شما از خودتون کردید انگار آدم محبوبی بین دوستا هستین اما ازشون انتظار ابراز محبت دارین!








علاقه مندی ها (Bookmarks)