RE: آیا باید همه چیز رو به خواستگارها گفت؟
سلام
۱. بهترین کاری که برای دوستتان می کنید اینه که خودتونم یادتون بره چنین چیزی بوده
۲. دوستانی که به درستی اشاره کردند که صیغه بدون اجازه پدر مجاز نیست باید بدونند که در صیغه موقت می شود حد رابطه را به عنوان شرط قرار داد و با توجه به این که حد رابطه به روابط جنسی نکشیده و دختر باکره است اجازه پدر در این مورد شرط نیست و صیغه محرمیت در این مورد درست است و ایشان کار غیر شرعی ای انجام نداده اند. بنده خدا را کافر نکنید!
۳. این که باید بگویند یا نگویند کاملا به شخصیت طرفین ربط داره و این که دوستتان تونسته مساله را برای خودش حل کنه یا نه و همه چیز فراموشش شده یا نه ؟
توجه
=====
بند 2 مورد تایید نیست ، صیغه محرمیت در هر محدوده ای برای دختر باکره نیاز به اذن پدر دارد ، مگر مواردی که بطور خاص شخص به مرجع تقلید خود مراجعه کرده و مرجع اذن داده باشد . ( فرشته مهربان )
[align=right][size=large]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
رهرو منزل عشقیم و ز سرحد عدم تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم[/size][/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)