به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 110
  1. #81
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    از خوشحالی شما ما هم مسرور میشیم
    و خدا رو شکر میکنیم
    شیرینی من یه نفر که همین آموخته هایی هست که از تجربه شما داشتم و خواهم داشت
    از صبر شما لذت میبرم و سعی میکم خیلی جاها مثل شما باشم
    خوشحال میشم در تکامل من (رسیدن به هدف اولیه م که هدایت خودمه) از نظر شما هم بهره ببرم در تاپیک زیر

    http://www.hamdardi.net/thread-14367-post-131445.html
    به خصوص پست 38 و 39
    سارا جونم مثل همیشه به تو و حرفای پر از انرژی و راهکارهای عالیت هم احتیاج دارما

  2. 2 کاربر از پست مفید ستایش بارن تشکرکرده اند .

    ستایش بارن (دوشنبه 20 دی 89)

  3. #82
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    با تشکر از همه دوستان گرامی ام
    دوستان به نظرتون آیا بحث و تبادل نظر حضوری در مورد ازدواج ( مورد خاص بنده ) تا چه حدی میتونه در شناخت متقابلمون قابلیت اتکا داشته باشه ؟
    آیا برخورد و مراودات و افت و خیز و موارد مشابه، در شناخت متقابل لزوما باید تجربه بشه ؟
    یا............
    چه پیشنهاداتی در این رابطه ( شناخت قبل از ازدواج ) دارین ؟
    دوستان ،ممنون میشم اگه وقت بذارین و نظرتون رو ارائه بدین .


  4. #83
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    سلام برادر عزیز:

    اول از همه تبریک منو به خاطر اینکه بسیار با صبوری و خویشتن داری مسیر را دارید طی می کنید پذیرا باشید..
    و بسیار خوشحالم که خانواده فهیمی دارید که این چنین به خواسته های محترمانه پسر خودشان جواب منطقی می دهند..قبل از پاسخ به سوال بالا میشه بفرمایید بالاخره با پدر شیوا خانم تماس حاصل شد؟ایا خواستگاری اولیه انجام شد یا نه؟

  5. 2 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (سه شنبه 21 دی 89)

  6. #84
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    ساراجان ، خواهرم
    درست به مانند یه خواهر مهربون ، احساساتی ، با انگیزه ، مصمم ، کاربلد و باتجربه ، در لحظه لحظه مراحل سرنوشت ساز زندگیم ، در کنارم بودی و با نشان دادن راه از بیراهه ، بنده رو در طی سلسله مراتب پر پیچ و خم پیش روم کمک کردی . یقین بدونین که تا آخر عمرم ، خودمو مدیون شما و سایر دوستان ( ستایش عزیز ، لیلی گرامی ، گل بیرنگ ، همیشه تنها ، تسوکه و .......... ) خواهم دونست .
    ودرادامه : راستش پدرم با پدر شیوا روز شنبه 11/10/89 صحبت کرد و ......... قرار شده قدم اول برداشته بشه و از هم شناخت کسب کنیم و .....
    پدر شیوا نظر پدرم رو درباره نحوه آشنایی خواسته بودن که پدرم پیشنهاد دادن که من بعنوان معلم خصوصی برم خونشون و با هم در زمینه دونستن نظرات هم در مورد مسائل مختلف ( ازدواج ) بحث و گفتگوهایی رو طی چند جلسه داشته باشیم و ......
    قراره در این راستا اقدام کنم و .......... که فعلا بنده با مطالعه مقالات بخش خواستگاری و شناخت و ...... اطلاعاتم رو بروز می کنم و........ تا دست پر برم و......
    اگه سوال دیگه ای داشته باشین و گفته هام شفاف نیست ، بفرمایین تا بیشتر توضیح بدم .
    بازم ممنوم .



  7. 2 کاربر از پست مفید larg.62 تشکرکرده اند .

    larg.62 (سه شنبه 21 دی 89)

  8. #85
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 بهمن 89 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1389-10-05
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,971
    سطح
    26
    Points: 1,971, Level: 26
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 76 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    معلم خصوصی؟ معلم کی بشین؟چرا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. کاربر روبرو از پست مفید تداعی تشکرکرده است .

    تداعی (دوشنبه 20 دی 89)

  10. #86
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    واقعیتش اینه که شیوا خانم اینا حدود 4 سال قبل (سال 85 - 86 )به محله ما اومدن ( اجاره نشین بودن )( که منم در همون موقع ها بود که جرقه های اولیه در ذهنم بوجود اومد و .... ).
    در سال 87 که از محلمون رفتن به کوی همجوار کوی ما ( که حدود 1000 متر فاصله داره به خونه ما ) ، اون موقع بود که من متوجه شدم یه خونه 5 طبقه ساختن و نقل مکان کردن به اونجا .
    الان هم خودشون طبقه 5 هستن و بقیه رو اجاره دادن ، ولی در طبقه 2 شون یکی از فامیل هاشون ساکن هستن و .....
    پدرم هم بدلیل اینکه این موضوع آشنایی و کسب شناخت بنده و شیوا خانم فعلا محرمانه بمونه ،این پیشنهاد رو ( رفتن من بعنوان معلم خصوصی به خونه اونا - تا اگه احیانا به هنگام رفت و آمد من ، از آشنا هاشون من رو دیدن ، عنوان کنن که معلمه شیواست و.....)( قرار شده از خونواده منم فعلا من و پدر و مادرم فقط اطلاع داشته باشن ) تو اون ملاقاتش بطور کاملا اتفاقی داده و پدر ایشون هم نظرشون موافق بوده و .......
    واما سوال اصلی بنده :
    چه پیشنهاداتی در این رابطه ( شناخت قبل از ازدواج ) دارین ؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید larg.62 تشکرکرده است .

    larg.62 (سه شنبه 21 دی 89)

  12. #87
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    من کما کان منتظر نظرات دوستان هستم.
    آیا صرفا مذاکره و گفتگوی حضوری ( طی 4 - 5 جلسه ) میتونه منعکس کننده تمام ابعاد شخصیتی انسان باشه ، یا واسه شناخت ، لزوما باید برخورد فیزیکی و مراوده و ....... اتفاق بیفته ؟؟؟؟؟؟(البته من از ایشون و خانوادش شناخت کلی (مثبت) دارم . )

  13. #88
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    به نظر من صد در صد لازمه و البته صد در صد هم کافی نیست.
    خیلی چیزا رو میشه از صحبت کردن با طرف بهشون پی برد و بسیاری ازموارد رو هم تا زیر یه سقف با کسی زندگی نکنی متوجه نمیشی.
    بنابراین تا جایی که میتونی باید شناختتو به حداکثر ممکن برسونی و از اون به بعد دیگه به خدا بسپاری.
    به قول مامانم همیشه بهم میگفت قبل از ازدواج چشاتو باز کن و بعد از اون ببند.
    البته برادر خوبم میدونم که خودت اینارو بهتر از من میدونی ناراحت نشی ازم، ولی ازت یه خواسته دارم چون شما نسبت به ایشون خیلی علاقه داری یادت باشه تو شناختت و دیدت تاثیر نذاره و منطقی باشی و احساسی برخورد نکنی. کلا منظورم اینه واقع نگر باشی.
    وای بعضی وقتا چه سخته گفتن منظور
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  14. 3 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (چهارشنبه 22 دی 89)

  15. #89
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    از مشاور کمک بگیرید ، نتیجه مطمئن تر خواهد بود .

    مراودات خانوادگی هم میتونه کمک کننده باشه ، در صحبت هم بستگی داره چطور صحبت کنید

    لینکهای زیر را برای طرح سئوالات و .... جهت شناخت بیشتر را توصیه به مطالعه دارم


    http://www.hamdardi.net/thread-7099-post-74875.html

    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=412

    http://hamdardi.com/?part=menu&inc=menu&id=145

    http://hamdardi.com/?part=menu&inc=menu&id=152

    http://hamdardi.com/?part=menu&inc=menu&id=153

    http://hamdardi.com/?part=menu&inc=menu&id=154

    http://www.hamdardi.net/thread-8080.html

    http://www.hamdardi.net/post-85975.html#pid85975

    موفق باشید

  16. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 22 دی 89)

  17. #90
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    تبریک میگم لارج عزیز
    تبریک میگم که تا به این مرحله رسیدین و ادامه مراحل رو هم میخواهید با درایتتون پیش ببرید
    احسنت
    فرشته عزیز بهترین تاپیک ها رو معرفی کردن
    من خودم دانش آموز ایم مدرسه ام و از دوستان درس یاد میگیرم

  18. کاربر روبرو از پست مفید ستایش بارن تشکرکرده است .

    ستایش بارن (چهارشنبه 22 دی 89)


 
صفحه 9 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با دختری که از طریق چت آشنا بشی میشه ازدواج کرد؟؟؟؟؟؟؟
    توسط محمد هم دل در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 17:00
  2. با رفتارهای زشت و نسنجیده خانواده ام با شوهرم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط nosh nosh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:18
  3. جه راهی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط m60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 88, 14:39
  4. تو رو خدا راهنمائيم كنين نمي دونم كارم درست بود يا نه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط پردرد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 88, 14:33
  5. +چطوری بفهمم دست بزن داره یا فقط شوخیه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط sogol93 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 87, 21:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.