RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من صد در صد لازمه و البته صد در صد هم کافی نیست.
خیلی چیزا رو میشه از صحبت کردن با طرف بهشون پی برد و بسیاری ازموارد رو هم تا زیر یه سقف با کسی زندگی نکنی متوجه نمیشی.
بنابراین تا جایی که میتونی باید شناختتو به حداکثر ممکن برسونی و از اون به بعد دیگه به خدا بسپاری.
به قول مامانم همیشه بهم میگفت قبل از ازدواج چشاتو باز کن و بعد از اون ببند.
البته برادر خوبم میدونم که خودت اینارو بهتر از من میدونی ناراحت نشی ازم، ولی ازت یه خواسته دارم چون شما نسبت به ایشون خیلی علاقه داری یادت باشه تو شناختت و دیدت تاثیر نذاره و منطقی باشی و احساسی برخورد نکنی. کلا منظورم اینه واقع نگر باشی.
وای بعضی وقتا چه سخته گفتن منظور
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)