عزیزم منم خیلی از طرز فکرت و راه مقابله با مشکلاتت خوشم اومد واقعا عالی داری رفتار میکنی .درضمن اصلا دیر نشده .
شما فکر کن که تو سن 23 سالگی یا کتر ازدواج میکردی ولی تا سن 28 سالگی به این تکامل فکری نمی رسیدی ...چه زندگی پر از دغدغه ای رو باید تجربه میکردی ؟
اما الان که به تکامل فکری خوبی رسیدی مطمئن باش ازدواج موفق تری هم خواهی داشت .
ولی در مورد کارت و حقوقت با این شرایطی که گفتی بنظرم یه کم پس انداز هم داشته باش که توی خرید جهیزیه استفاده کنی تا خانواده ات هم کمتر مشکل داشته باشند.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)