به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 اردیبهشت 90 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,600
    سطح
    22
    Points: 1,600, Level: 22
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باز هم دعوا بر سر پول

    من هم از لحاظ مالي وضعيتي شبيه شمارا دارم يعني در حال حاضر حقوقم خيلي از همسرم بيشتره اما از همون روز اول عقدمون(1.5 سال پيش) پولامونو يك كاسه كرديم چون خانمها حسابداراي بهتري هستند فعلا آمار تمامي حساب كتابا و كارتهاي بانكي و مخارج خونه و پرداخت اقساط با منه و تنها يك كارت جهت نياز هاي ضروري پيش شوهرمه البته اينم بگم ما هم فعلا بخاطر شرايطمون از كمكهاي خانواده خودم و بويژه خانواده همسرم در خريد خانه و ماشين بهره مند شديم اما سند خانه به اسم جفتمان و ماشين به اسم همسرمه(كه اين پيشنهاد من بود گرچه سهم بيشتري در پرداخت هزينه اون داشتم)
    به نظر من بركت زندگي به همون مشترك بودن مسائل مالي لازم نيست اينقدر مال من و مال تو كنيد
    مي تونيد با حسابگري صاحب همه چيز بشيد من به شخصه خودم يك فايل اكسل درست كردم كه همه درآمد هاو مخارج و پس انداز هر ماه رو به تفكيك هر ماه داريم حتي چشم انداز هاي مالي آينده رو هم توي اون ديدم و هر از چند گاهي به همسرم هم نشون ميدم البته با نمودار و تشكيلات اينجوري كنترل مسائل مالي خيلي راحت تره
    پيشنهادم براي شما اينه كه از اونجايي كه همسرتون حساس ترند براي يك مدت حسابداري و مخارج خونه و پرداخت اقساطو به اون واگذار كنيد و بعد از اون مدت تصميم بگيريد كه اين مسئوليت با كي باشه مطمئنا بعد از اون مدت به شما واگذار مي كنه چون خانمها بهتر مي تونن روي چند تا مسئله تمركز كنند.

  2. 2 کاربر از پست مفید manisham تشکرکرده اند .

    manisham (یکشنبه 19 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس ترس و زندگی پوچ
    توسط alireza45 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 29 خرداد 95, 03:08
  2. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  3. چه طوری بعد از هدر دادن پولم با خودم کنار بیام ؟
    توسط royana در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 آبان 93, 15:55
  4. باخت پول
    توسط Vampier در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 25 مرداد 92, 19:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.