من هنوز منتظر راهنمایی یکی از کارشناسان هستم...
تشکرشده 130 در 19 پست
من هنوز منتظر راهنمایی یکی از کارشناسان هستم...
پروردگارا ! کمکم کن دیرتر برنجم،
زودتر ببخشم،
کمتر داوری کنم و بیشتر فرصت دهم
و شاکر نعمتهایت باشم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)