سلام.دوست عزیز اگه خودت بخوای باور کن عشق و علاقه حل میشه.راهشم اینه که با علاقه تمام به رشته تحصیلیت نگاه کنی و دل بهش بدی.اگر واقعا نمیتونی رشته ایرو انتخاب کن که دوست داری مثلا من خودم عمران خوندم در صورتی که تمام خانوادم میگفتن برم پزشکی اما باور کن الان اینقدر تو رشته ام موفقم که دارم به تمام آرزوهای شغلیم میرسم پس با عشق و علاقه برو یک رشته باحالی که دوست داری و به حرف هیچکسم توجه نکن.ایشاا... یک روز شما هم موفقیتت رو جشن بگیری.فدات








علاقه مندی ها (Bookmarks)