سلام مرضیه
بنظرم لازم باشه یکم بیشتر توضیح بدی که این صیغه به چه علتی و تا چه حدی بوده است (البته برای ما) و بعبارت دیگه به سوالات بهشت پاسخ بدی تا بهتر و بیشتر بشه راهنمایی کرد.
اما در حالت کلی، بهتر است اصل قضیه را برای همسر یا خواستگارت بگویی چون معمولا این چیزها بین اقوام و دوستان هم درز می کند و احتمالا بعدها فاش می شود و این موجبات بی اعتمادی و کدورت می شود.
ولی جزئیات رابطه را هرگز نباید به همسرت بگویی. منظورم اینست که احیانا چنانچه با فرد مورد نظر تماس و رابطه ای در این دوران داشتی که تنها در خلوتتان بوده است، بگذار برای همیشه در همان خلوت بماند و هرگز حتی برای خودت هم تکرار نکن. بازگو کردن جزء به جزء چنین مسائلی هم جز بی اعتمادی و ناراحتی چیز بیشتری به دنبال ندارد.
و بعبارتی همان که "خیلی تنها" گفت:
جز راست نباید گفت ،؛، هر راست نشاید گفت








علاقه مندی ها (Bookmarks)