سلام
باید دیدمشکل طرف مقابل شما چیه؟
اگه مشکل جدی نداره باید یک فکر جدی بکنید.
راستی میشه به من بگید من چطورباید مشکلم رودر این سایت درمیان بگذارم.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام
باید دیدمشکل طرف مقابل شما چیه؟
اگه مشکل جدی نداره باید یک فکر جدی بکنید.
راستی میشه به من بگید من چطورباید مشکلم رودر این سایت درمیان بگذارم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)