سلام دوست عزيزم.من بدون اينکه تو رو بشناسم يا از تو چيزي بدونم اينو ميگم.من ميدونم جدايي خيلي سخته .هم از نظر روحي هم بعضي مسائل اجتماعي.زندگي همه پر از مشکلاته.همه آدما اخلاقاشون مثل هم نيست.همه هم يک جور فکر نميکنن.نميدونم مشکلت با همسرت چيه اما اگر واقعا" زندگي کردن باهاش واست غير ممکنه بيشتر به بدياي اون فکر کن .با مشکلاتي که باهاش داشتي و قابل حل نبودنش.بعدشم سره خودتو گرم کن به ورزش يا نقاشي يا هر چيزي که بهش علاقه داري يا يه چيزي که هميشه دوست داشتي ياد بگيري و نگرفتي.گذره زمان همه چيزارو حل ميکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)