ای کاش اینجور رابطه هایی که احساسات دو طرف رو انقدر درگیر میکنه، از اولش انقدر با آب و تاب برای آدم جلوه گری نمیکرد:(
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
ای کاش اینجور رابطه هایی که احساسات دو طرف رو انقدر درگیر میکنه، از اولش انقدر با آب و تاب برای آدم جلوه گری نمیکرد:(
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
آیا شما قهرمان زن داستان هستی؟نوشته اصلی توسط دختر مهربون
تشکرشده 105 در 38 پست
نمی دونم // با شناختی که من دارم ازش .. فکر نمی کنم ...
دختر مهربون میشه جواب سوال دوستمون رو بدید ؟
تشکرشده 1,971 در 570 پست
ببخشید من متوجه نمیشم معنی این 3 پست آخر چیه ؟؟؟
اما شما آقا مانی کار درست رو کردید
به قول خودتون از این چند حالت خارج نیست خوبیش اینه که تکلیف شما روشن میشه که یا نبه صلاح شماست
امیدوارم هرچی خیره براتون پیش بیاد![]()
فرانک1389 (دوشنبه 27 دی 89)
تشکرشده 105 در 38 پست
فرهنگ جان حدس زدن یوزر دختر مهربون ، همون طرف منه و اومده ثبت نام کرده !نوشته اصلی توسط فرانک1389
البته حرف ایشون منم به شک انداخت .. در کل فکر نمی کنم اون باشه .. اگه باشه که خیلی خوبه !
مرسی فرانک .. ولی نمی دونم می تونم طاقت بیارم یا نه ؟! واقعا سخته .. سخته !
♂ mani (چهارشنبه 15 دی 89)
تشکرشده 105 در 38 پست
خدایا کمکم کن ...![]()
تشکرشده 1,971 در 570 پست
حالا فهمیدم
آقا مانی اگه آینده و سعادتت برات واقعا مهم باشه باید نهایت سعیتو بکنی که بتونی و طاقت بیاری!
مطمئن باش خدا هم کمکت میکنه چون کار درست همینه.
موفق باشید
تشکرشده 105 در 38 پست
مرسی بچه ها ..
امروز 15 دی ماه .. یه چیزی رو از زبون خودش شنیدم ... هر چیزی که تونستم بهش گفتم ..
خانم اخیرا با یه پسر دیگه آشنا شده... بهش احساس خوبی داره ...
منم دوباره رفتم قرصامو از داروخانه گرفتم ... الان خوردم .. شاید اونا کمکم کنه ..
فقط ..
ولش کن نمی دونم چی بگم .. یعنی چیزی نگم بهتره ...
آخرین جملم بهش این بود :
خوشبخت باشی ..
ولی سوال اینه آیا میشه ؟
خدا دیده .. خدا حال و روزم رو دیده ... بزار خدا تصمیم بگیره بینمون ..
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
ازش چیزی غیر از این انتظار داشتی؟اون دختر به فکر رفیق بازیش بود.تا زمانی که تو بودی با تو حالا که تو نیستی با یکی
دیگه.اگرم بخوام با یه دید کلی تر نگاه کنم اینجور دخترا همیشه یه سری پیشنهاد دارن وقتی که از نفر فعلی نا امید بشن
به یکیشون جواب می دن.
فرهنگ 27 (پنجشنبه 16 دی 89)
تشکرشده 105 در 38 پست
نه فرهنگ ..
اون دسته دخترا رو خوب میشناسم .. این از اونا نبود .. نیست ..!
نمی دونم .. شاید خودمو زدم به خواب ..
شاید بیدار شدم ولی خواب آلودم !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)