RE: تحمل رفتار همسرم خیلی سخته
از همتون ممنونم.اتفاقا کتابی که معرفی کرده بودینو یه سال پیش شوهرم واسم خریده بود اما همون طوردست نخورده تو کتابخونه مونده بود. تصمیم گرفتیم باهم بخونیم البته نگفتم پیشنهاد دوستان خوب همدردی بوده.
آره بهشت جان فکر کنم حق باشما باشه و بهتره از این به بعد دیگه از اینجا حرفی بهش نزنم.
رفتارش باهام خییییییییلی بهتر شده البته هنوزم از هرچیزی بهش برمیخوره وقهر میکنه. دارم سعی میکنم کار بدی انجام ندم ناراحت شه اما اگه الکی ناراحت شد و مثل دختر بچه ها قهر کرد تحویلش نگیرم تا بفهمه قهر هم حرمتی داره.خدا کنه بتونم بی تفاوت باشم.
راستی دیشب رفته باداداشم!!!!!!!!!یه ماشین خریدن ، ماشینی که من دوست داشتم و خودش مخالف بود.بیشتر از اینکه بالاخره ماشین خریدیم از اینکه با داداشم هماهنگ کرده و با اون رفته خییییییییییلی خوشحال شدم.
اما یه سوال ازتون داشتم ؟فقط 60درصد پول ماشین از من بود اما بهم امروز اس ام اس زد: قرار شده فردا بریم سند بزنیم یادت نره مرخصی ساعتی بگیری.میخوام کلا به نام تو باشه!
من چی بگم ؟قبول کنم؟ یا بگم نه نصف نصف باشه؟ بازم ممنونم
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)