به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 48

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 دی 89 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1389-10-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,934
    سطح
    26
    Points: 1,934, Level: 26
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با گذشته همسر خود چگونه کنار می اید

    نکته خوبی اشاره کردید

    از کجا بدونم سکسی در کار نبوده!حالا همین سر پاییی یا هر چی که دیگه اسشمو گذاشت مثلا من الان میتونم تشخیص بدم خانومم دیگه با کسی نیست به احتمال خیلی زیاد ولی نمیتونم تشخیص بدم حد دوستی هاش چی بوده!در گذشته!
    سکس داشته!؟
    برام غیر قابل هضم می شه اساسی چون من تونستم پاک بمونم ولی حالا چرا همچین ادمی گیرم اومده؟!
    این حقه این کجاش عدالته
    موقعی که فکر می کنم سکس داشتن لعنت بر خودم و اعتقادم می فرستم(بهشت خانوم مشکل من با اون اقا که لینک دادید فرق داره چون ایشون رابطه داشتن در گذشته با دخترها و میتونن راحتر لمس کنن موضوع رو)
    مشکل اینجاست که
    خانومم نه حجابی داشته و نه اعتقاد خاصی(او نطوری که من برداشتم)
    یعنی فرض می کنم حدس می زنم داشتن رابطه سکس سرپایی براش مشکلی نداشته باشه
    الان فکر می کنم نماز می خونه بعضی موقع ها می شه تو دلم می گم(حس خبیثم)هر غلطی خواستی کردی حالا نماز میخونی!تو سرت بخوره چرا با همون دوست پسرای اشغالت که دست تو دستشون میدادی خودتو ولو می کردی پیششون نموندی)بعد از یه طرف به خودم می گم بی شعور اخه تو کی هستی به نماز خوندن این بدبخت گیر می دی به توچه اخه اگر عاقل بودی قبلا تصمیم خوب می گرفتی حالا هر روز نچزی

    مشکل اینجاست که رفتم چند جایی تو اینترنت خوندم دیدیم واهییییییییی خدا چقدر دختر ریخته که پردشون زده شده توسط پسرا
    بعد دوخت و جراحی لیزر که می گن دیگه خود پزشک قانونی هم تشخیص نمیده(وای وای)
    من توانایی تجسس در گذشتشو دارم به شدت درگیرم که بکنم یا نه(حرف زدن و نوشتن اینجا راحته باید بکشید تا ببنید چقدر حس های بدی به ادم دست میده تو این مراحل)
    اگر ثابت بشه سکس داشته تو صدم ثانیه طلاقش میدم که بره بغل همون دوست پسراش/بره تو اغوش روشنفکری و ازادگی اجتماعی و دوست های اجتماعیش








  2. 3 کاربر از پست مفید spigel تشکرکرده اند .

    spigel (شنبه 11 دی 89)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: با گذشته همسر خود چگونه کنار می اید

    نقل قول نوشته اصلی توسط spigel
    نکته خوبی اشاره کردید

    از کجا بدونم سکسی در کار نبوده!حالا همین سر پاییی یا هر چی که دیگه اسشمو گذاشت مثلا من الان میتونم تشخیص بدم خانومم دیگه با کسی نیست به احتمال خیلی زیاد ولی نمیتونم تشخیص بدم حد دوستی هاش چی بوده!در گذشته!
    سکس داشته!؟
    برام غیر قابل هضم می شه اساسی چون من تونستم پاک بمونم ولی حالا چرا همچین ادمی گیرم اومده؟!
    این حقه این کجاش عدالته
    موقعی که فکر می کنم سکس داشتن لعنت بر خودم و اعتقادم می فرستم(بهشت خانوم مشکل من با اون اقا که لینک دادید فرق داره چون ایشون رابطه داشتن در گذشته با دخترها و میتونن راحتر لمس کنن موضوع رو)
    مشکل اینجاست که
    خانومم نه حجابی داشته و نه اعتقاد خاصی(او نطوری که من برداشتم)
    یعنی فرض می کنم حدس می زنم داشتن رابطه سکس سرپایی براش مشکلی نداشته باشه
    الان فکر می کنم نماز می خونه بعضی موقع ها می شه تو دلم می گم(حس خبیثم)هر غلطی خواستی کردی حالا نماز میخونی!تو سرت بخوره چرا با همون دوست پسرای اشغالت که دست تو دستشون میدادی خودتو ولو می کردی پیششون نموندی)بعد از یه طرف به خودم می گم بی شعور اخه تو کی هستی به نماز خوندن این بدبخت گیر می دی به توچه اخه اگر عاقل بودی قبلا تصمیم خوب می گرفتی حالا هر روز نچزی

    مشکل اینجاست که رفتم چند جایی تو اینترنت خوندم دیدیم واهییییییییی خدا چقدر دختر ریخته که پردشون زده شده توسط پسرا
    بعد دوخت و جراحی لیزر که می گن دیگه خود پزشک قانونی هم تشخیص نمیده
    (وای وای)
    من توانایی تجسس در گذشتشو دارم به شدت درگیرم که بکنم یا نه(حرف زدن و نوشتن اینجا راحته باید بکشید تا ببنید چقدر حس های بدی به ادم دست میده تو این مراحل)
    اگر ثابت بشه سکس داشته تو صدم ثانیه طلاقش میدم که بره بغل همون دوست پسراش/بره تو اغوش روشنفکری و ازادگی اجتماعی و دوست های اجتماعیش
    سلام دوست عزیز،

    من نه روانشناس هستم و نه تخصصی در این زمینه دارم، اینجا صرفاً نظر شخصی‌ خودم رو مینویسم،

    بله، زندگی‌ عادلانه نیست،

    اما خدا عادل هست چون به ما عقل و اختیار انتخاب داده،

    در مورد مشکل شما، نمیدونم حالا که در مرحله عقد هستین روابطتون در چه حدً بوده، اما اگر جای شما بودم از ایشون جدا میشدم،

    نه صرفاً به خاطر روابط گذشتشون، بلکه به این خاطر که با توجه به صحبت‌های خودتون هضم این روابط براتون ممکن نیست و الان تصمیم دارین گذشته ایشان رو زیر و رو کنین،

    دوست عزیز، نتیجه این زیر و رو کردن برای شما به جز بی‌ اعتمادی بیشتر نخواهد بود، چون همیشه گوشه‌ای از ذهنتون این مساله رو در نظر دارین که نکنه آیا قبل از من سکس داشت اما من نفهمیدم یا ...!؟

    به هر حال، من هم تو زندگیم به اصول معتقد بودم و با اینکه تو یه جامعه غربی زندگی‌ کردم با هیچ دختری نه رابطه عاطفی داشتم نه جنسی‌،

    و این معیار پاک بودن برای من هم خیلی‌ مهم بوده و هست،

    راستش هضم این مساله برای من هم سخت بود، که چطور من باید در یک جامعه غربی زندگی‌ کنم و هر روز پیشنهاد‌های رنگارنگ رو رّد کنم و همونطوری رفتار کنم که انتظار دارم همسر آیندم در برخورد با این مسائل عمل کنه، اما دختری در جامعه ایران نتونه پاک بمونه!

    دوستان من در اینجا تا ۳۰ سالگی یا بیشتر روابط کامل با دخترها رو تجربه می‌کنن(به اصطلاح خودشون جوانی‌ میکنند) و بعد روزی که خواستند ازدواج کنن به ایران می‌رن تا با یک دختر باکره ازدواج کنن، چون اکثرا داشتن رابطه جنسی‌ برای شریکشون رو نمی‌تونن هضم کنن!

    و البته این دوستان در مورد گذشته طرف هم نمیپرسند احتمالا چون خودشون گذشته درخشانی دارند،، اما برای فردی مثل من، مهم هست پس میپرسم و در موردش تحقیق می‌کنم! راستش اینکه شما نپرسیدین برای من جای تعجب هست!

    برخی‌ از اطرفیانم فکر می‌کنن من بیش از اندازه روی این مساله حساسم و برخی‌ فکر می‌کنن دلم می‌خواد دروغ بشنوم،

    بله من رو این مساله حساسم چون اعتقاداتم با این مساله گره خورده و اگر روزی متوجه بشم تو گذشته همسرم چنین دوستی‌‌هایی‌ وجود داشته اعتقاداتم زیر سوال میره و اون روز من نه تنها به این آدم بلکه به هیچکس دیگر نمیتونم متعهد بمونم،

    بنابرین، فردی مثل من قبل از ازدواج باید چشماش رو باز کنه و با طرفش طی‌ کنه،

    من شخصاً قبل از ازدواج با فرد مقابلم طی‌ می‌کردم که اگر روزی متوجه بشم در گذشته شما چنین روابطی وجود داشته،

    مهم نیست چند سال با هم زندگی‌ کردیم، چند تا بچه داریم، چقدر احساس خرج هم کردیم، ازتون جدا میشم، چون نمیتونم باورتون کنم و بهتون تعهد داشته باشم،

    چون اعتقادی برام نمی‌مونه که تعهد رو برام تعریف کنه یا حتی ازدواج و پذیرش این همه مسئولیت رو!!

    فرد مقابل من کافیه هرچند اندک، شناختی‌ از شخصیت من داشته باشه، تا هیچوقت روی زندگیش ریسک نکنه!

    اگرچه، تنها به صحبت خودش اکتفا نمیکردم و به طور جدی تحقیق می‌کردم،

    چون پاکی برای من فوق‌العاده معیار مهمی‌ هست!

    اما اینها مربوط به پیش از ازدواج و انتخاب هست!

    در مورد وضعیت شما، توصیه من به شما به جای تجسس در گذشته ایشون و زندگی‌ با شک و تردید، رفتن به جلسات مشاوره و در صورتی‌ که به این نتیجه رسیدین که توانایی هضمش رو ندارین، جدایی هست!

    موفق باشین،

    کامران

  4. 10 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (دوشنبه 13 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.