سعی کن تا حد امکان با بقیه خوب برخورد کنی ولی انتظار نداشته باش اونا هم همونجوری باشند این ویژگی محیطهای کاریه و اگه دولتی نباشه فجیع تر هم هست فکر نکن خانم یا آقا بودنشون فرق می کنه همه از یه نوعند متاسفانه.جو کار خیلی با دانشگاه و مدرسه و .. فرق می کنه.خیلی.من خودم توی محیطی بودم که تا هیچ وقت جوی اونجوری رو ندیده بودم.همه بهت لبخند می زنند در حالی که 2 دقیقه پیش قبل از اینکه ببینیشون داشتند زیرابتو می زدند.اونم چه زیرابی.
ولی تو همون محیط جهنمی بازم 3-4 نفری رو تونستم پیدا کنم که متفاوت بودند و همراه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)