راستش من شمارشو گير اوردم اول چون روم نشد بهش بگم با اس ام اس بهش گفتم بعد از چند روز زنگ زد گفت من جوابم منفي هست و ديگه نه زنگ بزن نه اس ام اس بده .دوباره گير دادم تا فرداش زنگ زد گفت ميشنوم حرفاتو بزن ولي من جوابم منفي هست خلاصه من از تمام خصوصيات خودم اينكه واقعا دارم ازت خواستگاري ميكنم و قصد اذيت كردنتو ندارم دوست دارم ادم مهربوني هستم و خوشبختت ميكنمو از اين حرفا بهش زدم و گفت چرا اين احساسو به من داري گفتم دست خودم نيست ديگه دوست دارم .
خلاصه خدافظي كرد و چند روز بعدش ديدمش تو دانشگاه گفتم چي شد نظرت گفت من كه گفتم جوابم منفيي هست گفتم بابا اگر به مادرم بگم بياد جلو چي ميگفت اصلا راهي نداره گفتم هر كاري بگي برات ميكنم خواهش ميكنم يه راهي بزار برا من بازم قبول نكرد .
تا دم در دنبالش دويدم و اون داشت ميرفت گفتم وايسا و باز بهش گفتم اخه چرا نه تو اينو به من بگو گفت خوب به تو چه من جوابم نه هست اصلا خوشم نمياد گفتم از چي خوشت نمياد از من؟ گفت اره منم ول كردم رفتم پي كارم .
اين كل داستان بود .
شماره تلفن خونشونو هم ندارم از خودشم نميتونم بگيرم شماره خودشم به خاطر من عوض كرد حالا با يكي دوستم ميخوام ببينم ميتونه شماره خونشونو از لاي پروندش بكشه بيرون بده به من يا نه.
اخه فك نكنم مسئولين راضي بشم شماره خونه اين دختره رو به من بدن؟شما اگر راهي داريد براي به دست اوردن شماره بگيد.
در مورد وضع مالي پدرش نانوا هست ولي فكر نكنم مشكل مالي باعث شده بره سر كار فك كنم دوست داره كار كنه خودش
وضعشون اينجوري نبايد باشه كه اين كار كنه براي كمك خرج خانوادش البته طبق اماري كه گرفتم از يكي از بچه ها.
البته خودش هم به يكي از بچه ها گفته من هر از گاهي خواستگار دارم از اقوام وووو گفته ولي قصد ندارم ازدواج كنم قصد دارم كار كنم و درس بخونم .
حالا يا خيلي احساس بچگي ميكنه كه ميگه زوده برا ازدواج .
دوم ممكنه با پسري دوست باهش كه بهش قول ازدواج داده باشه چه بسا نميدونه 90 درصد از قول اين پسرا در رفاقت با دخترا براي ازدواج دروغه و فقط براي وقط گذراني و هوس بازي و لذتهاي جنسي هست نه ازدواج شايد 10 درصد از اين قولها عملي بشه كه ايشون بايد خوش شانس باشه كه پسر مقابلش جزو اون 10 درصد باشه نه 90 درصد و اگر اينطور باشه واقعا كه با پسري دوست باشه كه قول ازدواج بهش داده باشه براش متاسفم كه همچين كلاهي قراره سرش بره .نميدونم والله.
راستي يكي از اقوام ما يعني مادر مادربزرگم جادو و طلسم و از اين كارا ميكنه به نظرتون برم ازش بخوام جادو بنويسه دختره رو جادو كنم حالا به هر حال مفته ديگه سنگ مفت و گنجشك مفت يعني اين طلسم و جادو و از اين چيزا واقعيت داره؟ پاك خل شدم ديگه
البته خودش هم به يكي از بچه ها گفته من هر از گاهي خواستگار دارم از اقوام وووو گفته ولي قصد ندارم ازدواج كنم قصد دارم كار كنم و درس بخونم .
حالا يا خيلي احساس بچگي ميكنه كه ميگه زوده برا ازدواج .
دوم ممكنه با پسري دوست باهش كه بهش قول ازدواج داده باشه چه بسا نميدونه 90 درصد از قول اين پسرا در رفاقت با دخترا براي ازدواج دروغه و فقط براي وقط گذراني و هوس بازي و لذتهاي جنسي هست نه ازدواج شايد 10 درصد از اين قولها عملي بشه كه ايشون بايد خوش شانس باشه كه پسر مقابلش جزو اون 10 درصد باشه نه 90 درصد و اگر اينطور باشه واقعا كه با پسري دوست باشه كه قول ازدواج بهش داده باشه براش متاسفم كه همچين كلاهي قراره سرش بره .نميدونم والله.
راستي يكي از اقوام ما يعني مادر مادربزرگم جادو و طلسم و از اين كارا ميكنه به نظرتون برم ازش بخوام جادو بنويسه دختره رو جادو كنم حالا به هر حال مفته ديگه سنگ مفت و گنجشك مفت يعني اين طلسم و جادو و از اين چيزا واقعيت داره؟ پاك خل شدم ديگه








علاقه مندی ها (Bookmarks)