نقل قول نوشته اصلی توسط tesoke
حالا چند سوال دیگه
1) نگفتی برای چه هدفی می خوای لیسانس بگیری؟
2) پارتی برای سربازی داری؟
3) پارتی برای کار داری؟
4) اگه بری سربازی و عصرها کار کنی، سراغ چه کاری میری؟
باسلام خدمت دوستان عزيز
1)خوب هم مدرك داشته باشم و در اينده اگه جايي خواستم استخدام بدردم بخورهچ
2)والا پارتي تايه حدودي دارم ولي ميترسم تو نظام وظيفه پيگيري كنن بفهمن ميتونم گواهي اشتغال به تحصيل درست كنم واسه معافي
3) واسه كارم چند نفر گفتن كارت پايان خدمت يا معافي داشته باشه واست كار جور ميكنيم
4)والا نميدونم چكاري بايد انجام بدم كه فقط عصرها باشه