عزیزم مرگ واسه چی ؟
این نشون میده که واقعا افسرده ای !
آره !مشاوره بد نیست ،فکر کنم آروم تر شی .
اما اینم میدونم که چشم انتظار محبت همسرتی .
اصلا باهم برین مشاوره !
شاید اگه از زبون یکی دیگه اشتباهاتشو بشنوه رفتارش عوض بشه !
دیگه هم حرف مردن نزن .
باید مبارزه کنی دختر خوب .با آرامش !![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)