سلام
واقعامتاسف شدم...
به نظرمن این خانم یسری اختلالاتی توشخصیتشون دارن که باید حل شه
این رفتارشون میتونه دلایل زیادی داشته باشه بگذریم ازیکه خانومایه اینچنینی کم نیستنوزمانی به فکر میفتن که دیره !
ممکنه رضایت قلبی به شما نداشتن وبه دلایلی مجبوربه ازدواج باشماشدن
اینچیزایی که شماذکرکردین عدم رغبت وبیمیلی ایشون رو میرسونه که باید اصلا بشینی بااین خانم صحبت کنی ببینی اصلا دلایلش واسه ازدواج چی بوده !خیلی ازدختراواسه ارضای نیازای خودشون ازدوا ج میکنن یاواسه داشتن ازادی که خونه پدریشون نداشتن
ایشون به شما مدیون هستن اگه اعتقادات مذهبی دارن حتما واسشون باید رضایت همسرمهم باشه خب
باهاشون یه برخورد جدی کنید ونارضایتیتونوبهش ابراز کنید وازشون واسه کاراشون دلیل بخواید وبگید که نمیتونید ادامه بدید........
متاسفم بازم واستون
انشاله دوستان بهترراهنماییتون میکنن هرچندبهتره ایشون حتما برن پیش یه مشاور.....هرچندظاهرا زندگی واسه این خانم اهمیتی نداره دوومش
شادباشید
دریا








علاقه مندی ها (Bookmarks)