آآآآآآآهان! پس کنتورش پریده بوده!
به هر حال از حضرتعالی کمال تشکر را دارم که در این وانفسای نیمه شب مشکل بنده را حل نمودید.
از خدمات 24 ساعته تون مزید امتنان را دارم.
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
آآآآآآآهان! پس کنتورش پریده بوده!
به هر حال از حضرتعالی کمال تشکر را دارم که در این وانفسای نیمه شب مشکل بنده را حل نمودید.
از خدمات 24 ساعته تون مزید امتنان را دارم.
بی دل (دوشنبه 29 آذر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)