به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 104
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 فروردین 90 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1389-3-10
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    2,896
    سطح
    32
    Points: 2,896, Level: 32
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 119 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    سلام دوباره، شرمنده من گیر می دما ولی فلوکستین داروی ضد افسردگی هست. با دو سه روز مصرف هم چیزی ازش نخواهی دید نه مثبت نه منفی. این داروها حدود 1 ماه طول می کشه که به شرط مصرف منظم و طبق دستور پزشک اثر خودشونو به شکل تدریجی نشون بدن.
    معمولا کسانی که درگیر این جور مسائل عاطفی می شن، به خصوص طرفی که تموم کننده نبوده، ممکنه دچار افسردگی بشن و همین اوضاع رو بدتر می کنه براشون، اینه که اگه واقعا مسئله افسردگی هست حتما باید درمان بشه.
    اگه به تجویز اون دکتر اعتماد نداری، سراغ یه پزشک دیگه هم برو. خودت هم می تونی حس کنی افسردگی داری یا نه: لذت نبردن از کارا و چیزایی که قبلا برات جالب بوده، احساس درماندگی شدید کردن، آینده رو تاریک دیدن... اگه به مدت چند هفته طول بکشه می تونه نشونه افسردگی باشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید omidvar تشکرکرده است .

    omidvar (یکشنبه 28 آذر 89)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    گیج شدم !
    واقعا گیجم ...

    ولی رو احساسم شک ندارم !

  4. کاربر روبرو از پست مفید ♂ mani تشکرکرده است .

    ♂ mani (دوشنبه 27 دی 89)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    آقای مانی
    من بهتون میگم شرایط اون دختر خانم مثل خواهر منه
    پست منو بخون

    http://www.hamdardi.net/thread-14609.html

    من میگم به خودش کاری نداشته باش و نذار بیشتر از این تحت فشار و سر دوراهی باشه چون حدس میزنم مثل خواهر من بین شما و خونوادش گیر کرده باشه.
    واسه همین سعی کن دلیلش رو از خونوادش بپرسی!

  6. 2 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (یکشنبه 28 آذر 89)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    سلام ..
    خب چند روزی گذشته .. نزدیک به دو ماه داره میشه !
    جالبه اعداد ارقام روزایی جداییمون همیشه یه چیز خاص در میاد !

    با هم بودیم این چند روز .. البته فقط در حد نت !
    امروز .. همین چند دقیقه پیش .. این تاپیک رو بهش دادم و خوند ...

    ولی حرفی نزد .. جواب خاصی نداد .. شاید بگید عجب آدمی هستی که باز هم دلیلشو نپرسیدی ...
    پرسیدم .. ولی باز جواب نداد ! نمی تونم هم بیشتر از این ناراحتش کنم !

    فقط ازش پرسیدم : که با خونوادش راجع به دوستیمون یا ازدواج حرفی زده یا نه ؟! گفت نه ! ولی غیر مسقیم یه چیزایی پرسیده که فهمیده پدر و مادرش کاملا مخالفن با مقوله ی اختلاف سنی !
    ( قبلانا خیلی وقت پیش ، می گفت غیر مستقیم از خانوادش پرسیده .. با اختلاف سنی ، اصلا مخالف نبودن و باز فکر کردن )
    نمی دونم .. هر روز گیج تر میشم .. چرا حرفاش بر عکس شده !؟

    بعد خوندن تاپیک .. حرفش این بود که : من از تصمیمم پشیمون نمی شم !

    راستی :
    بهش گفتم منم دیگه به ازدواج فکر نمی کنم .. وقتی امروز این جوری همه چیز رو زیره پا گذاشتی ، از کجا معلوم بعد ها این کارو کنی !؟
    حقیقتا هم از این مسئله می ترسم !

  8. 3 کاربر از پست مفید ♂ mani تشکرکرده اند .

    ♂ mani (پنجشنبه 12 اسفند 89)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    چرا همیشه(اکثر اوقات ونزدیک به همیشه!) از دونفر یکیشون انقد عاشقه و خودشو به آب و آتیش میزنه و پرپر میزنه اما اون یکی ...یا بیخودی ناز میکنه، یا با عاشق بازی میکنه، یا اصلا هیچ کاری نمیکنه ؟؟؟؟؟
    کاش این آدمهای عاشق همیشه به تور هم بخورن و کسی که لایقشونه نصیبشون بشه

    تلاش آقای مانی برای به دست آوردن عشقش حس خیلی خوبی به آدم میده

    به نظر من عشق اگر واقعی باشه هیچی نمیتونه جلوشو بگیره و هیچ مانعی نداره،نه سن نه اختلاف طبقاتی و نه چیز دیگه

    آقا مانی امیدورام در صورتی که این خانم لیاقت شما رو داره نصیبتون بشه

  10. 4 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (چهارشنبه 08 دی 89)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389
    چرا همیشه(اکثر اوقات ونزدیک به همیشه!) از دونفر یکیشون انقد عاشقه و خودشو به آب و آتیش میزنه و پرپر میزنه اما اون یکی ...یا بیخودی ناز میکنه، یا با عاشق بازی میکنه، یا اصلا هیچ کاری نمیکنه ؟؟؟؟؟
    کاش این آدمهای عاشق همیشه به تور هم بخورن و کسی که لایقشونه نصیبشون بشه

    تلاش آقای مانی برای به دست آوردن عشقش حس خیلی خوبی به آدم میده

    به نظر من عشق اگر واقعی باشه هیچی نمیتونه جلوشو بگیره و هیچ مانعی نداره،نه سن نه اختلاف طبقاتی و نه چیز دیگه

    آقا مانی امیدورام در صورتی که این خانم لیاقت شما رو داره نصیبتون بشه
    فرانک جان .. پستت بهم انرژی + داد ...
    ممنونم ازت ...

  12. کاربر روبرو از پست مفید ♂ mani تشکرکرده است .

    ♂ mani (شنبه 11 دی 89)

  13. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    نقل قول نوشته اصلی توسط ♂ mani

    بعد خوندن تاپیک .. حرفش این بود که : من از تصمیمم پشیمون نمی شم !

    راستی :
    بهش گفتم منم دیگه به ازدواج فکر نمی کنم .. وقتی امروز این جوری همه چیز رو زیره پا گذاشتی ، از کجا معلوم بعد ها این کارو کنی !؟
    حقیقتا هم از این مسئله می ترسم !
    یه سوال ازتون دارم. هنوز هم به رابطتون منظورم از طریق نت هستش ادامه می دین؟


  14. کاربر روبرو از پست مفید raha تشکرکرده است .

    raha (چهارشنبه 08 دی 89)

  15. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    آره ..

    چطور مگه ؟

    در مورد این حرفم :
    بهش گفتم منم دیگه به ازدواج فکر نمی کنم .. وقتی امروز این جوری همه چیز رو زیره پا گذاشتی ، از کجا معلوم بعد ها این کارو کنی !؟
    حقیقتا هم از این مسئله می ترسم !
    تا زمانی که دلیل این رفتارشو نفهمم نمی تونم هضمش کنم !
    اگر دلیل این کارش قانع کننده باشه .. من هنوز به ازدواج فکر می کنم !
    ولی اگه از هوس منو اینجوری کرده باشه ( که این طور نیست ) هیچ موقع نمی بخشمش و می دونم زمونه جوابشو میده !

  16. کاربر روبرو از پست مفید ♂ mani تشکرکرده است .

    ♂ mani (چهارشنبه 08 دی 89)

  17. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389
    [b]چرا همیشه(اکثر اوقات ونزدیک به همیشه!) از دونفر یکیشون انقد عاشقه و خودشو به آب و آتیش میزنه و پرپر میزنه اما اون یکی ...یا بیخودی ناز میکنه، یا با عاشق بازی میکنه، یا اصلا هیچ کاری نمیکنه ؟؟؟؟؟


    خواهر جان حرف دل ما رو زدی ...داقمون تازه شد ....
    واقعا چرا اینتوریه ؟؟؟

  18. 2 کاربر از پست مفید iMoon تشکرکرده اند .

    iMoon (چهارشنبه 08 دی 89)

  19. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: رابطه ای عاشقانه که در لب پرتگاه هست !

    نقل قول نوشته اصلی توسط ♂ mani

    بعد خوندن تاپیک .. حرفش این بود که : من از تصمیمم پشیمون نمی شم !
    با توجه به این حرفی که زده آقا مانی شاید برات سخت باشه شاید که نه حتما ولی به نظر من این رابطه رو کات کن. کاملا کات کن.حتی تو نت هم با هم حرف نزنین....
    نتیجه رو بگو.


  20. 2 کاربر از پست مفید raha تشکرکرده اند .

    raha (چهارشنبه 08 دی 89)


 
صفحه 4 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.