RE: میخوام ازدواج موقت کنم، چجور با خانواده مطرح کنم؟!!!
سلام، من تازه وارد هستم ولی مطالب شما دوستان را خوندم . محمد آقا پیشنهاد من به شما اینکه می تونید از این قانون ساده ی فیزیک یک نکته ای را یاد بگیرید (انرژی از بین نمی رود ولی از حالتی به حالت دیگه ای تبدیل میشود) ما میتونیم انژری که صرف فکر کردن راجع به این مسائل میکنیم را صرف چیزای متعالی کنیم(همون چیزایی که خودتونم گفتید).باور کنید در حد یک حرف نیست که میگم خودم خیلی سعی دارم این راه رو ادامه بدم تا وقتی که خدا بخواد و مسیر اصلی زندگیم مشخص بشه.باید ایمان بیارید که میشه. البته شرایط هم داره ها، اونم اینه که خودمونو در مسیر تحریک شدن نندازیم که بعدش با دشواری بخواهیم جلوی نفس اماره خودمونو بگیریم. باید باور کنیم که اگر به موضوعی زیاد فکر کنیم مهمترین اصل تو زندگیمون میشه،پس راهه سالمتر اونیه که اگر شرایطه ازدواج دائمو ندارین به ازدواج موقت فکر نکنین، من در این مورد تحقیق کردم به این نتیجه رسیدم،امیدوارم شما هم به نتیجه ی مطلوب که صلاحتون در آنست برسید.
[align=justify][align=center]
[size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align][/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)