با سلام وخداقوت :
تاپیکی با عنوان ««آیا مردانی که خیانت میکنند اصلاح میشن »» با نام کاربری sayeh15
به اشتباه در تاپیک آقای LARG.62 با عنوان «« آیا کارم درست بوده یا.......؟؟؟؟؟ »»
قرار گرفته .که در این صورت مشکل sayeh15 بی پاسخ خواهد ماند.ومیدنم که این کاربر محترم امروز هم یه سر به تالار زده .ونا امید برگشته . اگر امکان داره لطف کنید واین مشکل پیش اومده را بر طرف نمایید.
ممنون .![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)