سلام دوباره، شرمنده من گیر می دما ولی فلوکستین داروی ضد افسردگی هست. با دو سه روز مصرف هم چیزی ازش نخواهی دید نه مثبت نه منفی. این داروها حدود 1 ماه طول می کشه که به شرط مصرف منظم و طبق دستور پزشک اثر خودشونو به شکل تدریجی نشون بدن.
معمولا کسانی که درگیر این جور مسائل عاطفی می شن، به خصوص طرفی که تموم کننده نبوده، ممکنه دچار افسردگی بشن و همین اوضاع رو بدتر می کنه براشون، اینه که اگه واقعا مسئله افسردگی هست حتما باید درمان بشه.
اگه به تجویز اون دکتر اعتماد نداری، سراغ یه پزشک دیگه هم برو. خودت هم می تونی حس کنی افسردگی داری یا نه: لذت نبردن از کارا و چیزایی که قبلا برات جالب بوده، احساس درماندگی شدید کردن، آینده رو تاریک دیدن... اگه به مدت چند هفته طول بکشه می تونه نشونه افسردگی باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)