سلام، داروهایی که براتون تجویز شده چی هستند؟ آرام بخش و این چیزا یا این که داروی ضد افسردگی؟ اگه مورد دوم هست، من بر خلاف دوستان توصیه می کنم که به شکل کاملا مرتب و منظم و طبق دستور پزشک مصرفشون کنید. اگه دکتر داروی ضد افسردگی تجویز کرده، یعنی این مورد رو در شما تشخیص داده و بر طرف شدن این حالت کمک بسیار زیادی می کنه که تصمیم درستی بگیرید.
خود من حدود 6 ماه پیش افسرده شدم و روان پزشک برام دارو تجویز کرد، حدود 4.5 ماه مصرفشون کردم تا این که دکتر تشخیص داد بهبودی پیدا کردم و به تدریج دارو رو کم و در نهایت قطع کردیم. مدیونی اگه قرص بخوری یعنی چه؟! مث اینه که یکی سرما بخوره و بهش بگیم مدیونی اگه قرصاتو بخوری که خوب شی!






علاقه مندی ها (Bookmarks)