لارج گرامی سلام :
شما قلب ودل پاک وبا خدایی داری ،
از قدیم گفتن با خدا باش پادشاهی کن، بی خدا باش هرچه خواهی کن .
در یه امر به این مهمی وسرنوشت ساز ، شما همیشه خدا رو در نظر داشتی ، انشاءالله
خدا هم به دل پاکتون نگاه میکنه وبهترین ها رو براتون در نظر میگیره .امیدوارم همینجور که شما میخوای برای همسر آیندتون بهترین باشی ،ایشون هم همینطور برای شما بهترین باشن .از خدا میخوام هر چی که خیر وبه صلاحتونه همون براتون رقم بخوره .![]()








، بی خدا باش هرچه خواهی کن .

علاقه مندی ها (Bookmarks)